printlogo


کد خبر: 196883تاریخ: 1398/7/23 00:00
خبر و مصاحبه



ماجرای جنجالی پرداخت پول‌ها


باشگاه استقلال چندی پیش بخشی از مطالبات اعضای تیم را پرداخت کرد. در این میان، بازیکنانی چون فرشید باقری، رضا آذری، سینا خادم‌پور به همراه تدارکات‌ تیم پولی دریافت نکرده‌اند. باقری که مصدوم بود، اصلاً انتظار نداشت به او پولی پرداخت نشود، به همین دلیل به جواد زرینچه سرپرست تیم اعتراض کرد. زرینچه هم اعلام کرد خودش هم پولی نگرفته و برای تیم هم خرج کرده است، ضمن اینکه یکی از اعضای کادر فنی استقلال جزو آن دسته کسانی قرار گرفت که به او پولی پرداخت نشده است. اینکه چرا باشگاه استقلال چنین سیاستی در پیش گرفته، جای تعجب دارد اما قطعاً کمبود منابع مالی باعث شده که باشگاه ابتدا به نفرات اصلی پول داده و سپس در اسرع وقت طلب بقیه افراد را بدهد.


ملی‌پوشان استقلال فردا در تمرین


تیم ملی ایران روز امروز در انتخابی جام‌جهانی 2020 به مصاف بحرین می‌رود و در این بین علی کریمی و سیاوش یزدانی دو بازیکن استقلال هستند که در اردوی این تیم حضور دارند. کریمی و سیاوش یزدانی روز فردا به تمرین استقلال برمی‌گردند تا خود را آماده بازی با فجرسپاسی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی کنند هرچند این دو بازیکن تنها یک روز فرصت دارند خود را آماده این بازی کنند و بعید است در ترکیب آبی‌ها به میدان بروند.


نوازی: زرینچه باید مربی باشد نه سرپرست

محمد نوازی بازیکن سابق استقلال در خصوص شرایط فعلی این باشگاه اینطور می‌گوید: «دو برد اخیر استقلال کمی شرایط تیم را بهتر کرده اما باید این روند ادامه داشته باشد. امیدوارم در بازی جام حذفی فجرسپاسی را جدی بگیرند و از این مرحله هم عبور کنند. هواداران از تیم‌شان انتظار زیادی دارند اما حواشی اطراف تیم زیاد است. مدیریت استقلال نتوانسته حواشی را کنترل کند. خیلی از مسائل اتفاق افتاده که مدیریت در آن ضعیف عمل کرده است. باشگاه بزرگی مثل استقلال نباید این همه مشکل داشته باشد.» نوازی در خصوص ناراحتی جواد زرینچه و قهر او می‌گوید: «زرینچه سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده است و باید احترام او حفظ شود اما قبول کنیم که جواد باید مربیگری کند و نمی‌تواند در کار سرپرستی باشد. زرینچه آدم فنی است و کسی باید در سرپرستی باشد که بتواند این کار را انجام دهد.»


چرا دیاباته به قوانین باشگاه
احترام نگذاشت؟

شیخ دیاباته بعد از تعطیلی لیگ و در شرایطی که هنوز مصدومیتش به طور کامل برطرف نشده بود راهی تعطیلات شد و با وجود اینکه تمرین استقلال از روز سه‌شنبه هفته گذشته آغاز شده، او طبق هماهنگی قرار بود شنبه به ایران برگردد و از روز یکشنبه خود را به کلینیک باشگاه استقلال معرفی کند.
با این حال او نه تنها روز یکشنبه در کلینیک باشگاه استقلال حاضر نشد بلکه با گذشت سه روز از وعده قبلی او هنوز به ایران هم برنگشته است، ظاهراً این بازیکن به دلیل مشکل شخصی هنوز در کشورش است و به همین دلیل به ایران برنگشته است. این دقیقاً شبیه به اتفاق‌هایی است که فصل گذشته برای طارق همام هم رخ داد، او بارها در موعد مقرر در ایران حاضر نشد و باشگاه هم واکنش خاصی به آن نشان نداد. با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا در بازگشت به ایران دیاباته با تنبیه انضباطی از سوی باشگاه استقلال روبه‌رو می‌شود یا باشگاه از این مسأله بی‌تفاوت عبور می‌کند. می‌توان اینطور گفت که باشگاه استقلال در برخورد با بازیکنان خاطی خارجی که بدون اطلاع در تمرین حاضر نشده و سر موعد مقرر از کشورشان برنمی‌گردند، ضعیف عمل کرده و نمی‌توانند این نقصان را برطرف کنند.

 


Page Generated in 0.0056 sec