printlogo


کد خبر: 196882تاریخ: 1398/7/23 00:00
اردوگاه آبی



چرا سرمربی خواهان برکناری حاجیلو شد؟
آندره‌آ استراماچونی در تصمیمی عجیب از مدیرعامل باشگاه استقلال خواسته که حامد حاجیلو از مدیریت روابط عمومی برکنار شود. در ابتدا تصور می‌شد شاید اتفاقاتی که برای حضور بازیکنان خارجی در استقلال رخ داده باعث ناراحتی استراماچونی شده است اما ماجرا چیز دیگری است. طی روز‌های گذشته استراماچونی به همراه دستیارانش قصد داشتند برای تمدید ویزای کار خود در ایران به کیش بروند. ساعت پرواز استراماچونی و دستیارانش برای ۶ صبح و قرار بود یک نفر از عوامل باشگاه هم همراه آنها به کیش بروند. فرد مدنظر ظاهراً خواب مانده یا سر وقت نرسید تا گیت‌های پرواز بسته شده و استراماچونی و دستیارانش از پرواز جا بمانند. این مسأله باعث ناراحتی شدید استراماچونی از مدیر روابط عمومی شد، کسی که پست مدیر تشریفات استقلال را برعهده دارد. حاجیلو هر چقدر توضیح داد که نماینده باشگاه باید سر موعد در فرودگاه حاضر می‌شده، برای استراماچونی قانع کننده نبود تا اینکه این مربی خواهان برکناری او شد.

کاظمی بازی استقلال- فجر را سوت می‌زند
 تیم استقلال روز پنجشنبه به مصاف فجرسپاسی می‌رود و در این بین سید وحید کاظمی این بازی را قضاوت خواهد کرد. همچنین سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم کمک‌های او در این بازی خواهند بود.
کاظمی جزو داورانی است که در لیست بین‌المللی حضور دارد و کمک‌های او در این بازی نیز بین‌المللی هستند اما کاظمی طی دو سال اخیر با انتقادات زیادی در لیگ مواجه شده و بازی‌های پراشتباه زیادی را سوت زده است.


Page Generated in 0.0046 sec