printlogo


کد خبر: 196877تاریخ: 1398/7/23 00:00
نقش ملکی در شکست پرونده سوپرجام
امضا داد، رو نکرد!



دادگاه عالی ورزش مستنداتی درباره امتناع خودخواسته مدیران باشگاه استقلال ارائه کرده که می‌تواند جواب تمام دعواهای اخیر باشد. در مستندات ارائه شده به طور دقیق و شفاف ذکر شده که ملکی، عضو سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال زیر برگه صورتجلسه‌ای که در آن بی‌میلی باشگاه استقلال به حضور در فینال سوپر جام ذکر شده را امضا کرده است.
در واقع مدیران سابق باشگاه استقلال بوده‌اند که به خواست خود مانع از بازگشت تیم به تهران و حضور در بازی فینال شده‌اند. در همین راستا حتی به هنگام برگزاری نشست در سوئیس تماسی با ملکی گرفته می‌شود و صدای او نیز در جلسه پخش می‌شود تا مشخص شود فیفا به دقت تمام اسناد و مدارک مربوط به این ماجرا را زیر نظر داشته و بی‌دلیل حکمی را صادر نکرده است.
حال پرسشی که بی‌جواب مانده این است که چرا امیرحسین فتحی که از امضای ملکی اطلاع داشته و می‌دانسته مسئولان سابق باشگاه تن به حضور در بازی سوپرجام نداده‌اند و تمایلی به بازگرداندن تیم از سفر ترکیه نداشته‌اند، پیگیر سرنوشت پرونده بوده است؟
وقتی مسئول یک باشگاهی امضا می‌دهد که تیمش حاضر به برگزاری یک دیدار نیست دیگر برای مسئولان برگزاری راهی جز بازنده اعلام کردن تیمی که از بازی امتناع کرده باقی نمی‌ماند اما فتحی بدون توجه به این موضوع مهم و بی‌آنکه صورتجلسه را مورد توجه قرار دهد با صرف هزینه‌های دلاری شکایتی را علیه سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس تنظیم کرده تا به اصطلاح حقوق تیمش را بازپس بگیرد در حالی که حتی اگر فردی به قوانین قضایی اشراف هم نداشته باشد با دیدن آن امضا از شکایت خود صرفنظر می‌کند اما مدیرعامل باشگاه استقلال که این روزها بوی جدایی‌اش بیش از هر زمان دیگری به مشام می‌رسد، برای اینکه خود را در دل هواداران این باشگاه جا دهد این شوی تبلیغاتی را به راه انداخت و دست آخر نه تنها برنده این ماجرا نشده بلکه بخشی از سرمایه‌های باشگاه را هم از دست داد.
هرچند که ملکی و مدیران وقت باشگاه استقلال که تصمیم گرفتند در بازی سوپر جام حاضر نشوند نیز در این موضوع سهم عمده‌ای ایفا می‌کنند و به قول برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال که گفته‌اند هزینه دادرسی باید از جیب مبارک آقایان پرداخت شود، افرادی همچون افتخاری، توفیقی و ملکی نیز باید در پرداخت مبالغ به فیفا سهیم باشند و این جریمه میان همه آنها تقسیم شود تا کسی از قلم نیفتد.


Page Generated in 0.0055 sec