printlogo


کد خبر: 196876تاریخ: 1398/7/23 00:00
گزارش اختصاصی


راز بازی نکردن علی دشتی مشخص شد
درخواستی 800میلیونی سایپا از دشتی

مسائل جور واجوری که این روزها باشگاه استقلال را به حاشیه برده بیش از هر چیزی مسائل مدیریتی باشگاه استقلال را زیر سوال می‌برد و نشان می‌دهد بی‌توجهی به ابتدایی‌ترین موضوعات باعث شده این باشگاه به دردسر بیفتد و نتواند از بازیکنان خود که به نوعی ابزار کار استراماچونی محسوب می‌شوند، استفاده کند.
محمد بلبلی بازیکنی که ابتدای فصل از تیم سپیدرود به استقلال آمد به دلیل مشکلاتی که در بحث قراردادش به وجود آمد شش ماه از همراهی تیم استقلال محروم شد تا این بازیکن بدون اینکه در این شش ماه ثمری داشته باشد، فقط در کنار این تیم تمرین کند اما مثل اینکه این فقط بلبلی نیست که با این شرایط در کنار استقلال به کار خود ادامه می‌دهد علی دشتی نیز که در فصل نوزدهم از تیم سایپا به استقلال آمد به دلیل اینکه پول رضایتنامه‌اش را به تیم سایپا نداده است فعلاً نمی‌تواند برای استقلالی‌ها بازی کند. مدتی بود که گفته می‌شد علی دشتی به دلیل مصدومیت در کنار تیم نیست، بعد اینطور گفته شد که این بازیکن با وجود مصدومیت به کلینیک نوروزی هم نمی‌رود از این رو، این اتفاقات باعث شد تا او برای مدتی محور توجه باشد و بخشی از اخبار رسانه به دشتی اختصاص داشته باشد تا اینکه این بازیکن سرانجام در تمرینات استقلال حاضر شد اما هیچ کس نمی‌دانست پشت این قایم باشک بازی‌ها که این بازیکن راه انداخته است، مخالفت باشگاه سایپا مهم‌ترین رکن بازی نکردن او است و شاید از ابتدا هیچ مصدومیتی هم در کار نبود و این تنها وانمود این بازیکن به مصدومیت، برای رهایی از فاش شدن اصل ماجرا بود. گویا مسئولان باشگاه سایپا در آخرین مذاکرات‌شان با دشتی عنوان کردند که 800 میلیونی که از باشگاه استقلال گرفته باید بابت رضایتنامه به آنها بدهد تا اجازه دهند او بازی کند. حالا ماجرای نارضایتی باشگاه سایپا و 800 میلیونی که از دشتی خواسته همان راز پرونده بازی نکردن دشتی است و این بازیکن فعلاً در بلاتکلیفی به سر می‌برد. کم نبوده آمار بازیکنانی که به استقلال آمدند و به دلیل بی‌اطلاعی مسئولان این باشگاه از یکسری از مسائل خصوصاً مسائل حقوقی این تیم پرطرفدار به مشکل خورده است.
این عادت غلط اما انگار در این تیم نهادینه شده و تکرار آن یک امر عادی است. محمد بلبلی به استقلال می‌آید اما به مدت شش ماه محروم می‌شود چون قانون را دور زده و استقلالی‌ها متوجه این مسأله نشده‌اند، علی دشتی هم شرایط مشابه او را پیدا می‌کند و در روزهای سخت در کنار استقلال نیست. بازیکنی که قرار است به تیم استقلال اضافه شود به دلیل مشکلات جانبی به این تیم نمی‌آید و باشگاه استقلال بیانیه می‌زند که از جذب این بازیکن منصرف شده است. معلوم نیست در بخش مدیریتی استقلال شخصی حواسش به مسائل هست یا شبیه یک ایالت خود مختار این تیم اداره می‌شود! تیمی منهای تمام قوانین فوتبالی و بی‌توجه به مسائلی که حاشیه‌ساز می‌شود. در کنار تمام مسائل حاشیه‌ای که در تیم استقلال وجود دارد، این روزها نوک پیکان تمام انتقادات به طرف مسئولانی است که در این باشگاه انگار به خواب فرو رفته‌اند و فارغ از هر مسأله‌ای صرفاً میز مدیریتی را سفت چسبیده‌اند، میزی که پایه‌های آن، این روزها لرزان شده و معلوم نیست ثباتی برای صاحبانش داشته باشد.
 


Page Generated in 0.0052 sec