printlogo


کد خبر: 196036تاریخ: 1398/7/11 00:00
خبر کوتاه

مخالفت استراماچونی
با درخواست دیاباته
شیخ دیاباته مهاجم تیم استقلال در بازی با نفت مسجدسلیمان مصدوم شد و در سه دیدار اخیر این تیم در لیگ برتر و جام حذفی حضور نداشت. دیاباته که دچار شکستگی از ناحیه دنده شد، در دیدار با گل گهر سیرجان هم حضور ندارد. این بازیکن اهل مالی از کادرفنی استقلال خواست که چند روزی را به مرخصی برود اما استراماچونی با درخواست مهاجم خود مخالفت کرد و از او خواست که در کلینیک به مداوای مصدومیتش بپردازد. دیاباته هم در این مدت زیر نظر پزشکان استقلال تحت نظر بوده و گفته می‌شود در تعطیلات لیگ آماده بازی می‌شود. با توجه به تعطیلی لیگ به دلیل بازی‌ تیم ملی، تمرینات استقلال چند روزی تعطیل است و شاید این بار استراماچونی اجازه دهد بازیکن مصدومش به خانواده خود سر بزند.
 
غلامی به دنبال کم شدن محرومیتش
 پس از اعلام آرای انضباطی دربی ۹۰، عارف غلامی، مدافع تیم استقلال ۲ جلسه از همراهی تیمش در لیگ برتر محروم شد. در همین ارتباط، این بازیکن دیروز راهی فدراسیون فوتبال شد تا توضیحاتی در خصوص تخلفاتش ارائه دهد و در صورت امکان از محرومیت خود کم کند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می‌دهد اما مسئولان کمیته انضباطی در مصاحبه‌ای اعلام کردند رأی دربی قطعی و غیر قابل تجدید نظر است.
 
مصدومیت دشتی
برطرف شد
 علی دشتی هافبک آبی پوشان که در جریان دیدار این تیم مقابل گل ریحان در جام حذفی دچار آسیب دیدگی شد، با رفع مصدومیت به مرز آمادگی برای دیدار با گل گهر رسید. علی دشتی برای حضور در ترکیب آبی پوشان مشکلی ندارد و در صورتی که استراماچونی برای استفاده از او برنامه‌ای داشته باشد، از این نظر محدودیتی نخواهد داشت.


Page Generated in 0.0068 sec