printlogo


کد خبر: 196032تاریخ: 1398/7/11 00:00
خبر کوتاه




برای حضور در ششمین مرحله لیگ جهانی روسیه
برنامه ملی‌پوشان کاراته مشخص شد
تیم ملی کاراته کشورمان برای شرکت در ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۱۹ در حالی راهی روسیه شد که ملی‌پوشان کشورمان از روز جمعه روی تاتامی می‌روند.
در این دوره از رقابت‌های کاراته وان که ۱۲ تا 14 مهر ماه در مسکو برگزار می‌شود، 642 کاراته‌کا از 85 کشور شرکت دارند. تیم ملی کاراته کشورمان نیز برای حضور در این پیکارها روز گذشته تهران را به مقصد روسیه ترک کرد.
برای تیم ایران در بخش بانوان، فاطمه صادقی (کاتای انفرادی)، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور و حمیده عباسعلی (کومیته) و در بخش مردان، ابوالفضل شهرجردی(کاتای انفرادی)، مجید حسن‌نیا، امیر مهدی‌زاده، بهمن عسگری و علی‌اصغر آسیابری، ذبیح‌اله پورشیب، مهدی خدابخشی، سجاد گنج‌زاده و صالح اباذری (کومیته) تیم ملی را در این رقابت همراهی می‌کنند. سیدشهرام هروی (سرمربی) و حسین روحانی (مربی) هدایت تیم را برعهده دارند. اشرف امینی نیز مدیر تیم‌های ملی بانوان به عنوان سرپرست، تیم فوق را همراهی می‌کند.

 


در نشست اعضای هیأت رئیسه بوکس آسیا
2 کرسی به ایران رسید
با تصمیم مسئولان کنفدراسیون بوکس آسیا دو کرسی در کنفدراسیون قاره کهن به بوکس ایران رسید.
با اعلام رسمی کنفدراسیون بوکس آسیا، دو تن از مسئولان فدراسیون بوکس ایران به طور رسمی در کنفدراسیون بوکس آسیا سمت گرفتند.
حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس کشورمان به عنوان عضو کمیسیون جوانان کنفدراسیون آسیا منصوب شد.
قرار است ثوری در جریان مسابقات بوکس قهرمانی آسیای نوجوانان (امارات) در جلسه کمیسیون جوانان کنفدراسیون بوکس آسیا شرکت کند.
همچنین آزاده مقدس مسئول امور بین‌الملل فدراسیون بوکس هم به عضویت کمیسیون بانوان کنفدراسیون بوکس آسیا درآمد.


Page Generated in 0.0062 sec