printlogo


کد خبر: 196012تاریخ: 1398/7/11 00:00
مصاحبه



کولاکوویچ: مهم‌ترین چیزی که نیاز داریم انرژی است!


سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید متأسفانه زمانی وارد مسابقات جام‌جهانی شده‌ایم که آماده نیستیم، خسته‌ایم و به انرژی نیاز داریم.
ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست شاگردانش مقابل مصر در دومین بازی رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن گفت: «این پیروزی را به تیم ملی مصر تبریک می‌گویم. خیلی سخت بود که مقابل مصر مثل همیشه بازی کنیم. تعداد زیادی از بازیکنان ما برای این تورنمنت از نظر جسمی آماده نیستند. جام‌جهانی هنوز برای ما آغاز نشده است. امروز در دقایق حساس بازی مثل ست دوم، عملکرد خوبی نداشتیم. در ست سوم هم بازی نزدیک بود اما در ست چهارم هنگام لحظات حساس خوب نبودیم و مثل همیشه بازی نکردیم.»
او درباره استراحت دادن به امیر غفور نیز توضیح داد: «او برای بازی با مصر آماده نبود، همچنین می‌خواستم عملکرد پوریا یلی را در زمین ببینم. او بازیکنی جوان و آینده والیبال ایران است. یلی با تیم جوانان قهرمان جهان شده و قصد داشتم در لحظات دشوار بازی در زمین باشد. البته غفور هم آماده نبود.»
کولاکوویچ با بیان اینکه ایران به‌عنوان یک تیم آماده در جام حضور ندارد، ادامه داد: «زمان زیادی نداشتیم و در حالی وارد مسابقات جام‌جهانی شدیم که آماده یک تورنمنت طولانی نبودیم. امیدوارم بازیکنان بعد از این شکست، انرژی خود را در زمین تقویت کنند. در مورد فاکتورهای بازی حرفی ندارم چون زمان زیادی برای تغییر نداشتیم. انرژی، مهم‌ترین چیزی است که نیاز داریم. تیم خسته‌ای داریم.»
 


Page Generated in 0.0069 sec