printlogo


کد خبر: 196009تاریخ: 1398/7/11 00:00
صعود هوگوپوشان ایران در رتبه‌بندی المپیکی ۳ تکواندوکار ایران در میان برترین‌ها


رتبه‌بندی المپیکی ماه اکتبر تکواندوکاران برتر دنیا از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد و پس از آن مشخص شد آرمین هادی‌پور، میرهاشم حسینی و سجاد مردانی با کسب مدال‌های خوشرنگ در مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ ژاپن موفق شدند جایگاه خود را در این رتبه‌بندی نسبت به بقیه هم‌تیمی‌های خود ارتقا دهند.
سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه اکتبر را اعلام کرد و هوگوپوشان ایران که در مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ ژاپن عملکرد موفقی داشتند، توانستند جایگاه خود را در رنکینگ ارتقا داده و در میان ۶ نفر برتر جهان قرار گیرند.
در این رتبه‌بندی امتیازات ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ به طور کل از جدول رده‌بندی حذف و از امتیازات ماه‌های دیگر از این سال ۷۵ درصد کم شده است؛ امتیازات ۲۰۱۶، ۵۰ درصد (ماه سپتامبر ۷۵ درصد)؛ امتیازات ۲۰۱۷، ۲۵ درصد (ماه سپتامبر ۵۰ درصد) کاهش پیدا کرده و از امتیازات ماه سپتامبر سال ۲۰۱۸ نیز ۲۵ درصد کسر شده است. (در پایان ماه اکتبر و با اعلام رنکینگ ماه نوامبر امتیازات اکتبر نیز به طور کلی حذف می‌شود.)
در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان با کسب مدال نقره در مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ ژاپن و 31/346 امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد. فرزان عاشورزاده دیگر تکواندوکار کشورمان در این وزن نیز با 68/172 امتیاز همچنان در رده بیست و سوم جای دارد.
در وزن ۶۸- کیلوگرم میرهاشم حسینی با تصاحب مدال طلای گرندپری ژاپن و 19/292 امتیاز در رده ششم قرار گرفت، سروش احمدی با 42/223 امتیاز همچنان در رده چهاردهم قرار دارد و امیرمحمد بخشی نیز با 42/166 امتیاز رده بیستم را به نام خود ثبت کرده است.
محمدعلی خسروی در وزن ۸۰- کیلوگرم با 32/149 امتیاز همچنان در رده بیست و هفتم قرار دارد و علی اشکوریان نیز با ۱۴۵ امتیاز رده بیست و نهم را به خود اختصاص داده است.
سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم با کسب مدال برنز گرندپری ۲۰۱۹ ژاپن و 39/273 امتیاز جایگاه چهارمی را به خود اختصاص داد. سعید رجبی دیگر نماینده این وزن با 08/154 امتیاز و ۴ پله صعود رده بیست و پنجم را در اختیار دارد.

 


Page Generated in 0.0058 sec