printlogo


کد خبر: 196007تاریخ: 1398/7/11 00:00
حرف روز


برنامه‌ریزی مسابقات به من ارتباطی ندارد
سعید علی‌حسینی: برخواه عمداً خرابم کرد

سعید علی‌حسینی وزنه‌بردار فوق سنگین ایران به خاطر اینکه احتمالاً از گردونه امتیازی برای ورود به المپیک حذف می‌شود، تأکید دارد نمی‌دانسته کدام مسابقه می‌تواند برود و فدراسیون چه برنامه‌ای برای او دارد، بنابراین معتقد است که برخواه با نیت قبلی و بخاطر مشکلاتی که از قبل با او داشت، عمداً خرابش کرد تا به المپیک نرسد.
سعید علی‌حسینی درباره پیگیری بابت حضور در مسابقات گزینشی المپیک سوئیس و اینکه در حال از دست دادن المپیک توکیو است، می‌گوید: «به کمیته ملی المپیک رفتم و پیگیر شدم. البته به دلیل جلسه‌ای که آقای صالحی امیری داشت نتوانستم با خود او صحبت کنم با این حال با بقیه دوستان که صحبت کردم متوجه شدم نظر رئیس کمیته ملی المپیک برای پیگیری مسأله مثبت است و کمیته ملی المپیک ورود کند احتمال دارد کاری بتوان انجام داد.»
 علی‌حسینی در پاسخ به این پرسش که چرا زودتر از این برای حضور در مسابقات سوئیس درخواست نداد، تأکید کرد: من از اینکه کدام مسابقه می‌توانم بروم و فدراسیون چه برنامه‌ای دارد اطلاعی نداشتم. نزدیک مسابقات سوئیس به من گفتند این مسابقات آخرین مهلت است. من هم زمانی که درخواست دادم گفتند دیر شده و نمی‌توانند کاری انجام دهند در حالی که فدراسیون باید برنامه‌ریزی می‌کرد.»
 وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران با اشاره به اینکه سرمربی اعلام کرده او از مسابقات جهانی انصراف داده است، معتقد است: «هیچ وقت و هیچ کجا اعلام نکردم که می‌خواهم انصراف بدهم. من در رکوردگیری نتوانستم شرکت کنم و سرمربی نامم را خط زد. اگر او دلسوز بود و برنامه‌ای برای من داشت به من می‌گفت برای فلان مسابقه آماده باشم نه اینکه من را به امان خدا رها کند. من یک سؤال دارم؛ کار ورزشکار ورزش کردن است یا انجام کارهای اجرایی فدراسیون؟ سرمربی و مدیریت فدراسیون باید برنامه‌ریزی کنند و پیگیر کارها باشند. در این مدت هم اگر حرفی نزدم به این دلیل بوده که متهم به حاشیه‌سازی نشوم. از بقیه نفرات تیم ملی بپرسید سرمربی معتقد بود که او باید پاسخگوی تیم باشد از این رو هر کس در رکورد‌گیری تیم ملی شرکت نکرد یا ضعیف بود باید برود. زمانی که من اعلام کردم آسیب دیدگی دارم می‌توانست با یک پزشک یا فیزیوتراپ مشورت بگیرد تا میزان آسیب‌دیدگی من مشخص شود . من اگر در رکورد‌گیری شرکت می‌کردم ۱۰ درصد آسیب‌دیدگی من ۳۰ درصد می‌شد. من هم نمی‌خواستم در رکورد‌گیری بازنده باشم و فردا هزار حرف برایم دربیاورند. آسیب‌دیدگی‌ام هم افزایش پیدا می‌کرد چطور می‌توانستم در مسابقات جهانی شرکت کنم.»
 


Page Generated in 0.0055 sec