printlogo


کد خبر: 196002تاریخ: 1398/7/10 00:00
خبر




دخئا: تصمیم کمک‌داور ما را پریشان کرد
داوید دخئا در پی تساوی یک  بر یک منچستریونایتد مقابل آرسنال با اشاره به تصمیم کمک‌داور در بالا بردن پرچم ثانیه‌هایی پیش از گل اوبامیانگ به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: «البته که تصمیم کمک‌داور باعث پریشانی ما شد. اگر کمک‌داور پرچمش را پایین نگه می‌داشت، شاید اوضاع تغییر می‌کرد اما ما هم می‌دانیم فناوری به نام کمک‌داور ویدئویی هست که اگر آفساید باشد، آن را اعلام می‌کند.»
وی با اشاره به اشتباه هم‌تیمی‌هایش در تعقیب نکردن توپ در صحنه‌ای که کمک‌داور آنها را دچار تردید کرد، افزود: «اشتباه بزرگی مرتکب شدیم و گل مهمی را به آرسنال تقدیم کردیم. به‌نظرم بازی متعادل بود و آنها هم مثل ما موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما وقتی در اولدترافورد بازی می‌کنیم و اگر به‌دنبال قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر هستیم، باید در چنین بازی‌هایی به پیروزی برسیم.»

فیفا حکم پرونده سالا را اعلام کرد
فیفا حکم خودش را در مورد پرونده امیلیانو سالا، بازیکن فقید آرژانتینی تیم فوتبال کاردیف اعلام و این باشگاه ولزی را به پرداخت 6میلیون یورو به باشگاه نانت ملزم کرد.
در روز 22 ژانویه 2019، هواپیمایی که سالا برای پرواز از نانت به کاردیف سوار آن شده بود، ناپدید شد و بعد از چندین روز جست‌وجو لاشه این هواپیما در قعر آب‌های کانال مانش در حالی که جسد بازیکن فقید کاردیف در آن وجود داشت، یافت شد. از آنجایی که سالا هرگز فرصت بازی برای کاردیف را پیدا نکرد، این باشگاه ولزی هم از پرداخت رقم انتقال او به باشگاه مبدأ یعنی نانت خودداری کرد و همین مسأله باعث بروز یک نزاع حقوق میانی دو باشگاه و شکایت نانت به فیفا شد. باشگاه کاردیف که با مبلغ 15میلیون پوند برای به خدمت گرفتن سالا با نانت به توافق رسیده بود در پی یافتن راهی بود تا باشگاه فرانسوی را مقصر این اتفاق قلمداد کند و از پرداخت پول برای این انتقال نافرجام امتناع کند‌، اما در جلسه تعیین وضعیت فیفا این نتیجه حاصل شد که قرارداد کاردیف با سالا قبل از مرگش به‌طور کامل منعقد شده بود. به این ترتیب فیفا باشگاه ولزی را ملزم کرد که اولین قسط مربوط به انتقال سالا به لیگ برتر را به باشگاه نانت بپردازد.
 


Page Generated in 0.0049 sec