printlogo


کد خبر: 195997تاریخ: 1398/7/10 00:00
مصاحبه
رونالدو: دوست ندارم نفر دوم باشم



کریستیانو رونالدو 34ساله که قبلاً گفته بود شاید مانند رایان گیگز و پائولو مالدینی تا 40سالگی به بازی کردن ادامه دهد، در مصاحبه با سایت «اسپورت بایبل» درباره آینده‌اش گفت: «من هنوز هم عاشق فوتبال هستم، عاشق این هستم که هواداران و کسانی که مرا دوست دارند را با بازی‌ام سرگرم کنم. مسأله سن نیست، بلکه مسأله ذهنیت است. کسی چه می‌داند که یک یا دو سال دیگر چه اتفاقی خواهد افتاد!»
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: «نمی‌خواهم از کسی تقلید کنم. همیشه باید خودتان باشید اما می‌توانید چیزهای کوچکی از الگوهای خوب برداشت کنید و این تنها مربوط به فوتبال نمی‌شود و می‌توان از ورزشکاران رشته‌های دیگری همچون فرمول یک، NBA، گلف و UFC نکته‌هایی را الگوبرداری کرد. بهترین ورزشکاران اخلاق کاری مشابهی دارند. حتی مدیرعاملان بهترین کمپانی‌ها همیشه باانگیزه هستند و برای رسیدن به بهترین چیزها باید سخت تلاش کنند.»
مهاجم پرتغالی یوونتوس که تاکنون به عناوین انفرادی و تیمی مختلفی از جمله کسب پنج جایزه توپ طلا دست یافته در ادامه اظهار داشت: «باید به خودتان اعتماد داشته باشید. در فوتبال من کنترل بیشتری دارم و می‌دانم که می‌توانم چه کارهایی انجام دهم. در تجارت اما اوضاع کمی متفاوت است و شما به افراد دیگری هم وابسته هستید اما من در دنیای تجارت هم تیم خوبی دارم و فعالیت در این حوزه هم چالشی برای من خواهد بود.»
کریس رونالدو در پایان تأکید کرد: «چیزهایی که در فوتبال به‌دست آورده‌ام حاصل سال‌ها سختکوشی، فداکاری و اشتیاق است. من هنوز خارج از فوتبال نیستم اما انسان رقابت‌طلبی هستم و دوست ندارم نفر دوم یا سوم باشم. همیشه می‌خواهم نفر اول باشم، برای همین در دنیای تجارت صددرصد تلاشم را به کار خواهم بست.»
 


Page Generated in 0.0050 sec