printlogo


کد خبر: 193550تاریخ: 1398/6/5 00:00
مصاحبه

فرکی: هدف اصلی‌ پیکان حضور درخشان در لیگ است


حسین فرکی سرمربی پیکان که شاهد شکست تیمش در اولین هفته لیگ نوزدهم بود، معتقد است تیمش می‌توانست مقابل شهر خودرو بازنده نباشد. فرکی در رابطه با این بازی می‌گوید: «ما کمی زمان نیاز داریم چون این اولین بازی رسمی ما بعد از مدت‌ها بود. تغییرات زیادی داشتیم و سعی کردیم در بازی‌های تدارکاتی تیم را هماهنگ کنیم. البته می‌توانستیم مقابل شهرخودرو بازنده نباشیم اما امیدوارم بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم.» سرمربی پیکان در مورد هدف تیمش در فصل جدید لیگ برتر توضیح می‌دهد: «هدف اصلی حضور موفق و درخشان در لیگ برتر است. ما سعی داریم نتایج خوبی کسب کنیم و جایگاه به مراتب بهتری نسبت به سال‌های پیش به دست بیاوریم.» فرکی درباره استانداردسازی ورزشگاه‌ها هم می‌گوید: «به نظرم این کار خوبی بود که از سوی مسئولان فوتبال کشور صورت گرفت و حتی باید زودتر از اینها انجام می‌شد. امیدوارم همه همکاری کنند تا شرایطی فراهم شود که کمتر در فوتبال شاهد مسائل حاشیه‌ای باشیم.» فرکی در رابطه با مراسم برترین‌های لیگ برتر هجدهم هم صحبت‌های جالبی دارد: «این مراسم به رسم هر سال این بار هم برگزار شد و به نظرم مراسم خوبی بود. از همین جا به تمام کسانی که موفق به کسب جایزه شدند یا کاندیدا‌ بودند تبریک می‌گویم چون آنها هم چیزی کم نداشتند. به سازمان لیگ هم بابت برگزاری این مراسم تبریک می‌گویم.»

 


معبودی: تبریز جای شوخی نیست!

عزیز معبودی که در هفته اول فصل جدید لیگ برتر به خاطر محرومیت نتوانست ماشین‌سازی را در بازی حساس مقابل استقلال همراهی کند، از دومین بازی فصل به فهرست شاگردان رسول خطیبی برابر سپاهان برمی‌گردد و آماده بازی با سپاهان می‌شود. معبودی در رابطه با پیروزی ماشین‌سازی مقابل استقلال می‌گوید: «استقلال ما را دست‌کم گرفته بود و قبل از شروع بازی هم به راحتی می‌توانستیم این موضوع را در چهره آنها ببینیم؛ خوشحالم که این نگاه آنها تنها تا سوت شروع بازی وجود داشت و بچه‌های ما از همان دقایق ابتدایی آنها را تحت فشار قرار دادند تا استقلالی‌ها را متوجه کنند که تبریز جای شوخی و دست‌کم گرفتن تیم‌ها نیست.»
مدافع ماشین‌سازی در مورد بازی این هفته مقابل سپاهان هم توضیح می‌دهد: «بازی کردن مقابل سپاهان راحت نخواهد بود؛ این تیم کادر فنی و شاکله تیم خود را حفظ کرده و با جذب بازیکنان جدید هم پرقدرت شده و نسبت به دیگر تیم‌های لیگ برتری زمان زیادی برای آماده‌سازی نیاز نداشت؛ به جرات می‌توان گفت که سپاهان یکی از تیم‌های آماده حال حاضر لیگ برتر است و ما این هفته کار سختی مقابل این تیم قلدر خواهیم داشت.»

 


قاسمی‌نژاد: هدفی جز بردن استقلال نداریم

محمد قاسمی‌نژاد هافبک فولاد خوزستان که برای بازی حساس مقابل استقلال آماده می‌شود، درباره این بازی از هفته دوم لیگ برتر می‌گوید: «برای استقلال برنامه‌های خوبی داریم. شرایط دو تیم تقریباً یکسان است و هر دو بازی اول را باخته‌ایم. تیم ما واقعاً استحقاق باخت نداشت. فوتبال به هر حال همین است. یک بازی مهم داریم و باید بازی خوبی به نمایش بگذاریم. استقلال تیم خوبی است و مقابل هوادارانش بازی می‌کند. مسلماً هواداران ما هم به ورزشگاه می‌آیند. هدف بزرگی داریم و می‌خواهیم کار بزرگی انجام بدهیم. باید خودمان را باور داشته باشیم. بازی با استقلال خیلی سنگین است و باید تمرکزمان را حفظ کنیم تا سه امتیاز را بگیریم و دل مردم خوب خوزستان را شاد کنیم. هدف ما بزرگ است و خود من هم شخصاً به اینجا آمده‌ام که کار بزرگی کنم. ما در هر ورزشگاهی هدف‌مان برد است و بازی با استقلال در آزادی هم به همین شکل خواهد بود. تیمی نیستیم که دست و پا بسته باشد.»
 قاسمی‌نژاد در مورد انگیزه‌های احتمالی نکونام مقابل استقلال توضیح می‌دهد: «آقاجواد جلوی همه تیم‌ها انگیزه زیادی دارد حتی در تمرینات هم انگیزه‌اش از ما خیلی بیشتر است. برای او فرقی ندارد حریف چه تیمی است. با تمرکز به زمین می‌رویم که به اهداف بزرگمان برسیم.»


 


Page Generated in 0.0049 sec