printlogo


کد خبر: 193548تاریخ: 1398/6/5 00:00
خبر کوتاه

فرزاد حاتمی دوباره شاگرد تارتار شد


فرزاد حاتمی مهاجم بلندقامت و باتجربه فوتبال ایران بعد از توافق با مسئولان نفت مسجدسلیمان قراردادی یکساله را با این تیم امضا کرد و دوباره شاگرد مهدی تارتار شد. این مهاجم نیم‌فصل لیگ هجدهم هم از گل ریحان البرز به پارس جنوبی جم پیوست و با مهدی تارتار کار کرد اما او در اواخر فصل با تارتار به اختلاف خورد و حتی علیه او مصاحبه‌ای انجام داد که منجر به شکایت سرمربی کنونی نفت مسجدسلیمان شد. حاتمی اما چندی بعد رسماً از تارتار عذرخواهی کرد تا او هم از شکایتش صرف‌نظر کند و دو طرف به کدورت‌ها پایان بدهند. حالا با گذر از اتفاقات فصل گذشته، تارتار بار دیگر دست روی فرزاد حاتمی گذاشته و این مهاجم را به خدمت گرفته. بعد از جدایی کوروش ملکی از نفت مسجدسلیمان، فرزاد حاتمی ششمین و آخرین سهمیه لیگ برتری این تیم را پر خواهد کرد.
 

 


مشهدی‎ها در انتظار تعیین تکلیف امید ابراهیمی


مدیران باشگاه شهرخودرو همچنان در انتظار تعیین تکلیف امید ابراهیمی هافبک تیم ملی در کشور قطر هستند. ابراهیمی از باشگاه الاهلی قطر جدا شده و به همین علت در سبد خرید باشگاه شهرخودرو قرار گرفت اما در مذاکرات اولیه، اینطور اعلام کرد که قصد دارد در قطر بماند و به زودی با پیراهن تیم جدیدش در لیگ ستارگان آن کشور، عکس یادگاری می‌اندازد. اگر توافق ابراهیمی با قطری‌ها قطعی نشد، این بازیکن به گزینه اول باشگاه شهرخودرو تبدیل خواهد شد در غیر این صورت، باشگاه قید جذب بازیکن جدید را هم می‌زند و با همین لیست بازیکنان به کارش ادامه خواهد داد.

 


مشکل تارتار با کمیته انضباطی حل شد


مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان بعد از صحبت‌هایی که علیه علیرضا فغانی داور بازی تیمش با تراکتور در نشست خبری انجام داده بود، از سوی کمیته انضباطی احضار شد تا در این خصوص توضیح بدهد. بر این اساس سرمربی نفت مسجدسلیمان در کمیته انضباطی حضور یافت و با مسئولان آن به گفت و گو پرداخت. تارتار پیش از این گفته بود که در کمال احترام از فغانی انتقاد کرده و هیچ توهینی به این داور بین‌المللی نداشته. از این رو او هم با حضور در کمیته انضباطی صحبت‌های خود را تکرار کرد تا سوءتفاهم‌ها در این باره از بین برود و این مربی مشکلی برای نشستن روی نیمکت تیمش در برابر صنعت‌نفت آبادان نداشته باشد.
 


Page Generated in 0.0069 sec