printlogo


کد خبر: 193546تاریخ: 1398/6/5 00:00
نقل قول
درودگر: فوتسالی‌ها نبودند حذف‌شان کردیم

 در شرایطی که در بنرهای مراسم برترین‌های فوتبال نام فوتسال هم گنجانده شده بود اما در برگزاری مراسم خبری از انتخاب فوتسالی‌ها نبود و نکته جالب اینکه تندیس‌های ساخته شده برای فوتسالی‌ها به بازیکنان فوتبال ساحلی داده شد. در این زمینه آرش جابری دبیر سازمان لیگ اعلام کرد که فوتسالی‌ها قصد دارند در مراسمی مجزا برترین‌ها را انتخاب کنند اما صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی و سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال نظرات دیگری دارد. او که گفته می‌شود مسئولیت برگزاری مراسم برترین‌های امسال را برعهده داشته است، درباره نواقص مختلفی که در این مراسم وجود داشت، مورد پرسش قرار می‌گیرد.
درودگر تجربه ریاست در کمیته فوتسال را هم دارد و حالا در مورد حذف فوتسال از مراسم برترین‌ها توضیح می‌دهد: «قرار بود در این مراسم از برترین‌های فوتسال هم تجلیل شود و به همین دلیل در بنرها و جوایز نام فوتسالی‌ها هم وجود داشت. فوتسال جزو برنامه‌های ما بود اما با صحبت‌هایی که با آقای پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال کردیم تا بهترین‌ها را انتخاب کنند گفتند که در این تاریخ اکثر فوتسالی‌ها در ایران نیستند و ما خودمان مجزا مراسمی برای فوتسال می‌گیریم.»
درودگر همچنین تأکید می‌کند: «با پرهیزکار در این زمینه هماهنگ هستیم و اگر در آینده هم کمکی نیاز داشته باشد از او دریغ نمی‌کنیم. امیدوارم مراسم برترین‌های فوتسال هم به زودی برگزار شده و مثل فوتبال، فوتسالی‌ها هم برترین‌های خود را بشناسند.»


Page Generated in 0.0048 sec