printlogo


کد خبر: 191281تاریخ: 1398/5/3 00:00
یادداشت
محمدی رقیب سختی در خنت دارد

آرنوت فن‌لینت


باشگاه خنت بلژیک میلاد محمدی را به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفت، از این‌رو مدیران این باشگاه ریسک بالایی در به خدمت گرفتن این مدافع - بال چپ نکرده‌اند.
محمدی که بازیکنی چند پُسته به شمار می‌رود، باید قادر باشد با نانه آساره، هافبک چپ و کاپیتان غنایی خنت رقابت کند.
کاوه رضایی فصل 2018-2017 فصلی فوق‌العاده را در شارلروا با 16 گل‌زده و 6 پاس‌گل سپری کرد اما نتوانست در کلوب بروژ این روند را در رقابتی دشوار با مهاجمان دیگر تیم از جمله وزلی مورائس برزیلی ادامه دهد.
وزلی در تابستان از کلوب بروژ جدا شد اما با پیوستن دیوید اوکرکه نیجریه‌ای، کاوه برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم باید سخت تلاش کند.
شارلروا سه بازیکن ایرانی دیگر به نام‌های علی قلی‌زاده، یونس دلفی و امید نورافکن دارد که البته نورافکن نیمه دوم فصل گذشته به طور قرضی به استقلال تهران بازگشت.
 در مورد اینکه چقدر کار نورافکن برای قرار گرفتن در برنامه‌های تاکتیکی سرمربی شارلروا سخت خواهد بود، ایده‌ای ندارم. در آخرین بازی دوستانه شارلروا که به مصاف ترویه رفت، قلی‌زاده و نورافکن به‌عنوان بازیکن ذخیره فرصت بازی پیدا کردند اما اثری از دلفی نبود، شاید او دچار مصدومیت شده باشد.
شارلروا باشگاه مهدی بیات است، کسی که حالا رییس اتحادیه فوتبال بلژیک است. او پیش از این کاوه رضایی را برای گوره‌خرها (لقب تیم شارلروا) به خدمت گرفت. بیات 40 ساله به زبان فارسی تسلط دارد و همین باعث می‌شود با بازیکنان ایرانی خیلی زود ارتباط برقرار کند و حتی صحبت‌های آنها را به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی ترجمه کند. مهدی بیات سوابق حرفه‌ای خوبی در کارنامه‌اش دارد چون در مقایسه با دیگر اعضای اتحادیه فوتبال بلژیک جوان‌تر است. مهدی بیات پسرعمویی به نام موجی بیات دارد که در سال‌های اخیر به دلیل مظنون بودن به دست داشتن در تبانی و پولشویی خیلی خوشنام نبوده اما این باعث نشده ذهنیت بیشتر مردم درباره مهدی بیات تغییر کند.
 


Page Generated in 0.0048 sec