printlogo


کد خبر: 191019تاریخ: 1398/5/1 00:00
اتفاق شوکه کننده در فوتبال مجارستان
سکته مربی دینامو بخارست روی نیمکت

اوژن نیاگو، مربی دیناموبخارست در جریان شکست مقابل کرایوا روی نیمکت حالش بد شد. گفته می‌شود او دچار سکته قلبی شده است. یک آمبولانس به زمین رفت و نیاگو را به‌سرعت به بیمارستانی در نزدیکی ورزشگاه برد.
این مربی 51ساله توانست بر این مشکل فائق و به هوش بیاید و با دیگران صحبت کند. نخستین حرفی که او به پزشکان زده این بوده: «نتیجه چند چند است؟»
تمامی مربیان دینامو به بیمارستان رفته‌اند و بازیکنان متعددی هم حضور یافتند. انتظار می‌رود به‌زودی کل تیم از او عیادت کنند.
یکی از پزشکان بیمارستان فلوریاسکا می‌گوید: «او هوشیار است، وضعیتش پایدار است و اوضاعش تحت بررسی است. نمی‌توانم بگویم که در آمبولانس چه گذشت. او را در شرایطی که هوشیار بود به اینجا آوردند و شرایط حیاتی‌اش هم پایدار بود. او به ما گفت که مشکلی که داشته تنها به خانواده‌اش گفته شود. ما نمی‌دانیم او چقدر اینجا می‌ماند. همکاران متخصص قلب باید در این باره تصمیم بگیرند.»
نیاگو در دقیقه 25 بازی از هوش رفت و پس از آن بازیکنانش در زمین با حالی آشفته بازی کردند. جالب آن که مسابقه ادامه یافت و دینامو با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.
سیلوین کریستسکیو، مدیر ورزشی کرایوا برای عیادت از مربی رقیب به بیمارستان رفت. او گفت: «او دو روز تحت نظارت خواهد بود. وقتی رفتم او خواب بود. همسر و دخترش هم اینجا کنارش هستند. فوتبال همین است. ما این شغل را انتخاب کرده‌ایم. مربیان بسیاری هستند که مشکل قلبی دارند. نمی‌دانم که او در دینامو به کارش ادامه می‌دهد یا نه. در حال حاضر که او باید برای مدتی طولانی دور از میادین باشد. در باشگاه‌هایی که طرفدارانشان زیاد هستند، فشار کاری همیشه بالا است.»


Page Generated in 0.0049 sec