printlogo


کد خبر: 191018تاریخ: 1398/5/1 00:00
خبر




پیشنهاد بایرن به سیتی:
آلابا را بگیر
بایرن مونیخ برای جذب لروی سانه، به منچستر سیتی پیشنهاد جذب داوید آلابا را داده است. غول‌های آلمانی به دنبال این هستند که بازیکن اتریشی خود را در تابستان به فروش برسانند، به‌ویژه اگر بتوانند در ازای انتقال او بازیکن جدیدی بگیرند.
حالا گزارش رسیده که آلابا به سیتی پیشنهاد شده است. آنها می‌خواهند در ازای بخشی از مبلغ انتقال سانه، آلابا را به این باشگاه منتقل کنند.
اما قهرمان لیگ برتر قصد ندارد که سانه را به بایرن واگذار کند و این پیشنهاد را رد کرده است. این در حالی است که بنجامین مندی، مدافع کناری این تیم یک ماه ابتدای فصل را به دلیل مصدومیت از دست می‌دهد.
بایرن همچنین آلابا را به بارسلونا پیشنهاد داده تا عثمان دمبله را از این تیم بگیرد اما آنها هم این پیشنهاد را رد کرده‌اند.
بایرن مونیخ به دنبال یافتن جانشینان آرین روبن و فرانک ریبری است که در تابستان از باشگاه جدا شده‌اند.
 
توافق ‌یونایتد با لسترسیتی برای خرید مگوایر
هری مگوایر مدافع انگلیسی تیم لسترسیتی یک قدم دیگر به عقد قرارداد با منچستریونایتد نزدیک شد چون به تازگی گزارش‌های جدیدی در مورد توافق دو باشگاه برای انتقال او به اولدترافورد منتشر شده است.
لسترسیتی با موضعی سفت ‌و ‌سخت برای فروش بازیکنش با منچستریونایتد وارد مذاکره شده بود اما اکنون به نظر می‌رسد که پیشنهاد 80 میلیون پوندی شیاطین سرخ توانسته نظر این باشگاه را جلب کند. به گزارش سایت بلیچر ریپورت مدافع میانی انگلیسی روباه‌ها در آستانه انتقال به اولدترافورد قرار دارد و این در حالیست که منچسترسیتی هم به خرید او تمایل داشت. البته گفته می‌شود که منچسترسیتی قبل از اینکه مگوایر را بخرد باید دو مدافع فعلی خود الیاکیم مانگالا و نیکلاس اوتامندی را بفروشد و همین موضوع سبب شده است که این تیم از همشهری‌اش برای خرید بازیکن ملی‌پوش لسترسیتی عقب بماند. نشریه سان انگلیس هفته گذشته نوشته بود که خود مگوایر هم برای پیوستن به یونایتد راغب است و دوست دارد به جایگاه بازیکنان محبوبش در این تیم مانند استیو بروس، نمانیا ویدیچ و ریو فردیناند برسد.


 


Page Generated in 0.0054 sec