printlogo


کد خبر: 191017تاریخ: 1398/5/1 00:00
رییس اتلتیکو به فیلیپه لوئیس:
متأسفم نتوانستم به کلینت ایستوود معرفی‌ات کنم


فیلیپه لوئیس یکی از طرفدارهای پروپاقرص سینما است و رییس سابقش در اتلتیکومادرید، انریکه سرسو هم از طریق تهیه‌کنندگی سینما برای خودش نام و اعتباری پیدا کرده است. به همین دلیل این دو نفر حرف‌های مشترک زیادی برای گفتن به یکدیگر داشتند. در این میان ظاهراً لوئیس که در پایان فصل از اتلتیکو جدا شد به سرسو گفته است که دوست دارد کلینت ایستوود را ملاقات کند اما هرگز به خواسته‌اش نرسید. به همین دلیل سرسو در مراسم خداحافظی با مدافع برزیلی، از او به خاطر اینکه نتوانست خواسته‌اش را برآورده کند عذر خواست. او گفت: «ما نتوانستیم برایت شرایط ملاقات با ایستوود را فراهم کنیم اما خب می‌دانی که کلینت ایستوود زیاد اهل سفر نیست. امیدوارم که یک روز بتوانی او را ملاقات کنی.»
 

 


کوشیلنی با رن به توافق رسید
لوران کوشیلنی، کاپیتان آرسنال با تیم رن فرانسه به توافق رسیده است. باشگاه آرسنال در ابتدای ماه جاری اعلام کرد که کوشیلنی از همراهی این تیم در سفر به آمریکا برای شرکت در اردوی پیش فصل خودداری کرده و به این ترتیب تصمیمش برای جدایی از توپچی‌ها را علنی کرده است.
البته بعداً گفته شد که باشگاه با درخواست وی برای فسخ قراردادش و صدور مجوز پیوستن‌اش به تیمی دیگر مخالفت کرده است. کوشیلنی یک سال دیگر با آرسنال قرارداد دارد و هر کاری می‌کند که باشگاه را مجاب کند به او اجازه بازگشت به کشورش، فرانسه، را بدهد. در همین حال رادیو مونت‌کارلو مدعی شده که کوشیلنی با رن وارد مذاکره شده و مذاکرات طرفین هم به نتیجه رسیده است. این رسانه نوشته است که حالا تنها مانع موجود برای پیوستن کوشیلنی به رن، مجوز باشگاه آرسنال است.

 


Page Generated in 0.0045 sec