printlogo


کد خبر: 191009تاریخ: 1398/4/31 00:00
خبر


گلزنی رامین رضاییان
تیم الشحانیه روز شنبه در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش در اردوی ترکیه به مصاف تیم دسته دومی کامرون به نام سیبم لتادا رفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. رامین رضاییان در این بازی گل دوم الشحانیه را به ثمر رساند. قرارداد رضاییان با الشحانیه سال گذشته برای نیم فصل دوم بود و با حضور این بازیکن در اردوی پیش فصل تیمش به نظر می‌رسد او قراردادش را با این تیم قطری تمدید کرده است.
 
بازگشت حسینی به تمرین گروهی
سایت «dha» ترکیه خبر داد تیم ترابزون اسپور ترکیه روز شنبه به اتریش رسید تا اردوی تدارکاتی‌اش را در این کشور برپا کند. مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور هم بعد از مدت‌ها دوری از تمرینات گروهی به خاطر مصدومیت روز شنبه برای اولین بار در تمرینات جمعی شرکت کرد.
 
همبازی سنگالی برای کریم
السیلیه که در این فصل برای نخستین بار وارد رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌شود تاکنون 3 بازیکن خارجی صاحبنام به خدمت گرفته است. کریم انصاری‌فرد نخستین خرید فصل باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی بود، پس از او دانیل گومو هافبک الریان به خدمت گرفته شد و در سومین خرید تابستانی کارا امبوجی سنگالی مدافع باشگاه اندرلخت بلژیک با قراردادی 3 ساله به السیلیه پیوست. اردوی آماده‌سازی السیلیه در تونس برگزار می‌شود و مدافع سنگالی جهت حضور در این اردو روز شنبه دوحه را به مقصد شمال آفریقا ترک کرد.
 
دومین باخت العربی در اسپانیا
العربی که در بازی اول خود در اردوی اسپانیا مقابل خیرونا مغلوب شده بود در دومین بازی به مصاف تیم اولوت اسپانیا رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد. مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ایرانی العربی قطر در نیمه دوم این بازی وارد زمین مسابقه شد. العربی در ادامه اردوی اسپانیا روز چهارشنبه مقابل تولوز فرانسه قرار می‌گیرد.
 
عابدزاده مقابل لیل بازی کرد
امیر عابدزاده در دومین بازی تدارکاتی ماریتیموی پرتغال در اردوی پیش فصل مقابل لیل فرانسه به میدان رفت. امیر در این بازی 45 دقیقه در ترکیب ماریتیمو بازی کرد و مثل بازی تدارکاتی قبلی مقابل تیم ملی بحرین توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد. ماریتیمو امروز (دوشنبه) در یک بازی تدارکاتی دیگر به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت.

ایران میزبان مورد نظر سرمربی افغانستان
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان در مصاحبه با سایت «sputniknews» روسیه برای انتخاب میزبان گفت: من با رییس فدراسیون آقای کارگر در این خصوص هر لحظه در ارتباط هستم. آقای کارگر به من گفتند وقتی حریفانمان مشخص شد، تصمیم بگیر که ما بازی‌های داخلی خود را در چه کشوری برگزار کنیم. من جدول و برنامه مسابقات تیم ملی و همچنان مسیر مسافرت‌ها را به دقت زیر نظر گرفتم.
وی افزود: در این مرحله شاید در کشوری بازی کنیم که تماشاگر خیلی مهم نباشد، سعی می‌کنیم روی کشوری برنامه‌ریزی کنیم که فاصله پرواز‌ها کم باشد و یا بازیکنان بتوانند با پرواز مستقیم خود را به آنجا برسانند و زود بتوانیم خود را به حریف بعدی برسانیم. همانطور که گفتم در این مرحله ما فقط تمرکزمان روی کسب 9 امتیاز است. سرمربی افغانستان در پایان گفت: هر وقت ما به دور نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کردیم، من انتخابم کشور ایران است که بتوانیم از تماشاگران‌مان استفاده کنیم. بازی کردن ما در ایران که هواداران زیادی هم داریم، مشکلاتی هم دارد. به طور مثال داوید و آدام که از آمریکا به سوی ایران پرواز می‌کنند باید سه پرواز را تبدیل کنند و همچنین این بازیکنان مشکل ویزا خواهند داشت. ما فعلا می‌خواهیم در کشوری بازی کنیم که نه مشکل ویزا داشته باشیم و نه مشکل پرواز اما پس از صعود به دور دوم مسابقات، انتخاب من کشور ایران برای میزبانی خواهد بود.

 


Page Generated in 0.0048 sec