printlogo


کد خبر: 190998تاریخ: 1398/4/31 00:00
بیرانوند: این یکی از بدترین و ضعیف‌ترین اردوهای پرسپولیس بود
به‌خاطر حریفان تدارکاتی‌مان از کالدرون خجالت می‌کشیدیم
دوستان‌شان را برای بازی با ما دعوت کردند

ده روز اردونشینی بدون حتی یک بازی تدارکاتی، چیزی نبود که کالدرون انتظارش را می‌کشید. او با پرسپولیس به ترکیه رفته بود تا دور از هیاهوی تهران، تیم تازه‌اش را بشناسد و بازیکنانش را محک بزند اما بعید است در اردویی که به قول بیرانوند یکی از بدترین و ضعیف‌ترین اردوهای پرسپولیس بوده، چیزی دستگیرش شده باشد.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس نخستین کسی است که اعتراض خود به شرایط این اردو را فریاد کرده: «11-10 روز در ترکیه بودیم اما متأسفانه در ۳ سالی که در پرسپولیس هستم، یکی از بدترین و ضعیف‌ترین اردوهایی بود که پشت سر گذاشتیم. از لحاظ امکانات، شرایط خوب بود. فرصت خوبی در اختیار داشتیم که از آن استفاده نکردیم در حالی که می‌توانستیم محک خوبی مقابل تیم‌های خوب ترکیه بخوریم. تیمی که برای برگزاری اردوی آماده‌سازی به خارج از ایران می‌رود باید بازی دوستانه برگزار کند. سرمربی جدید تیم برای شناخت بازیکنان و ترکیب اصلی‌اش نیاز به بازی تدارکاتی دارد اما متأسفانه این اتفاق برای تیمی که در ۳ سال اخیر هفت قهرمانی به دست آورده، رخ نداد.»
البته باشگاه به ادعای خودش دو بازی تدارکاتی برای قرمزها ترتیب داد که هر دو لغو شدند و حالا علیرضا بیرانوند با اشاره به همان بازی‌ها گفته: «برای کالدرون خیلی ناراحت شدم. در ترکیه تیم‌هایی را دعوت می‌کردند که ما خجالت می‌کشیدیم. دوستان‌شان را دعوت می‌کردند که چند سال پای‌شان به توپ نخورده و می‌خواستند با ما بازی تدارکاتی انجام دهند. من از شخصیت کالدرون خوشم آمد که اجازه نداد با این تیم بازی کنیم و بازی درون‌تیمی را ترجیح داد. هر چند ۳ ،۴ مصدوم هم دادیم. بینی نعمتی شکست و امیری، ماهینی و حسینی مصدوم شدند. به هر حال در فوتبال درون تیمی، دو تیم می‌خواهند خودشان را نشان دهند و بازی درگیرانه‌ای بود.»
اعتراض‌ بعدی بیرانوند به کسانی است که برای اردوی پرسپولیس تصمیم‌گیری کردند و او نابلد می‌خواندشان: «این اردو می‌توانست کمک زیادی به ما کند اما با توجه به شرایطی که رخ داد، فکر می‌کنم در چند بازی اول به ما ضربه بزند. در واقع باید بگویم اردوی ترکیه هیچ سودی برای پرسپولیس نداشت و همه‌اش ضرر بود. شاید من تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم اما بازیکنان و مربیان جدید نیاز به بازی‌های دوستانه داشتند. متأسفانه این اردو به کسانی سپرده شده بود که نتوانستند به خوبی آن را برگزار کنند و کاربلد نبودند.»
آیا بهتر نبود این اردو همراه با بازی‌های تدارکاتی در تهران برگزار شود؟ دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس این‌طور پاسخ داده: «کل تیم ما ضرر کرد و بازیکنان اصلی مان مصدوم شدند. این اردو هیچ فایده ای نداشت. صد‌درصد بهتر بود که در ایران می‌ماندیم و اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوبی با تیم‌های لیگ یکی برگزار می‌کردیم. ایران مناطق خوش آب و هوای زیادی دارد که می‌توانستیم آنجا اردوی خوب همراه با بازی‌های تدارکاتی خوب برگزار کنیم اما با یک تصمیم اشتباه، این فرصت را از دست دادیم. متأسفم که باید بگویم اردوی ترکیه یکی از ضعیف‌ترین اردوهایی بود که با پرسپولیس سپری کردم و قطعا در هفته‌های نخست لیگ به ضررمان خواهد بود.»

 


Page Generated in 0.0046 sec