printlogo


کد خبر: 190986تاریخ: 1398/4/31 00:00
کامنت

یوونتوس به عقب برنمی‌گردد
بونوچی: ایده‌های ساری شگفت‌انگیز است

لئوناردو بونوچی در آستانه سفر به آسیا برای تور پیش‌فصل یوونتوس گفت از هوش و ایده‌های مائوریتسیو ساری شگفت‌زده شده ضمن اینکه می‌خواهد همان مدافع دو سال قبل باشد. بونوچی به تلویزیون یوونتوس گفت: «حس خوبی دارم، فصل جدید با اشتیاق و انگیزه بالایی شروع شده، چالش‌های جدیدی در انتظار ما است و هفته سختی داریم. تمرین‌ها شور و حرارت زیادی دارد، ما داریم با ایده‌های مربی آشنا می‌شویم، او از همه فداکاری می‌خواهد و ما در مسیر صحیحی قرار داریم. ساری خیلی با توپ کار می‌کند، او سختگیر است و فشرده کار می‌کند، زمان زیادی نداریم برای اینکه استراحت کنیم و چیزی بخوریم چون می‌خواهد تمرین بعدی را شروع کنیم، این باعث می‌شود تمرکزمان بالا برود. من از ایده‌های ساری شگفت‌زده شدم. وقتی از بیرون به تیم‌های او نگاه می‌کنید، فکر می‌کنید می‌دانید چه خبر است اما از درون که در جریان امور قرار می‌گیرید، پی به هوش بالای او می‌برید که ایده‌های واقعا نویی دارد.»
بونوچی اعتراف می‌کند بعد از انتقال به میلان و بازگشت به یوونتوس بعد از یک سال هنوز به همان سطح نرسیده: «یوونتوس خانه من است، بعد از یک سال از میلان برگشتم چون می‌دانم اینجا چه کارهایی از دستم برمی‌آید و احساس می‌کنم جای درستی هستم. البته شما باید هر سال خودتان را نشان دهید و پیشرفت کنید و این چیزی است که تک تک بازیکنان یوونتوس در مسیر آن قرار دارند. هدف من مثل هر کسی که پیراهن یوونتوس را به تن می‌کند، مبارزه برای تمام افتخارات موجود است اما از نظر شخصی می‌خواهم همان بازیکن دو سال قبل شوم چون می‌دانم که می‌توانستم بازیکن بهتری باشم. می‌خواهم به همان استانداردهای قدیمی که هواداران به آن عادت کرده بودند، برگردم.»
جان‌لوییجی بوفون هم بعد از یک فصل بازی در پاری‌سن‌ژرمن به یووه برگشت: «این بازگشت فوق‌العاده‌ای است هم در زمین و هم بیرون آن. جیجی حضور تاثیرگذاری در رختکن دارد و قطعا کمک بزرگی است برای همه که بفهمند بازی برای یوونتوس چه معنایی دارد چون او نمونه عالی کسانی است که این پیراهن را می‌پوشند.»
یوونتوس با خریدن ماتیس دلیخت به قیمت 75 میلیون یورو که تا 10 میلیون دیگر هم بابت پاداش‌های مختلف قابل افزایش است، انگیزه‌ها و اهداف بلندش را نشان داد و بونوچی گفت: «ماتیس بهترین مدافع جوان حال حاضر جهان است و نیاز به این تغییر داشت تا پیشرفت کند. ما استقبال گرمی از او کردیم چون با او در کنار مریح دمیرال و دانیله روگانی، بازیکنان بااستعداد جوانی در اختیار داریم که باعث می‌شوند سطح رقابتی خود را حفظ کنیم. یوونتوس به عقب برنمی‌گردد. ما از برخی جهات که در سال‌های گذشته در آن نقص داشتیم، تقویت شده‌ایم و در هر پست بازیکنان جانشین داریم. حالا باید حرف‌هایمان را در زمین بزنیم چون آنجا همه قضاوت می‌شویم. باید از نظرات مربی پیروی کنیم و با تمام وجود در خدمت تیم باشیم. فصل سختی خواهیم داشت بخصوص در ایتالیا که اینتر یکی از بهترین مربی‌ها را آورده و آنتونیو کونته می‌تواند در تیم روح بدمد. ناپولی هر سال پیشرفت می‌کند و ما هم نباید درجا بزنیم. در اروپا هم تیم‌های بزرگ زیادی هستند که مثل یوونتوس می‌خواهند نسبت به فصل قبل بهتر شوند. بی‌صبرانه منتظر شروع فصل هستم.» یوونتوس دیروز در سنگاپور با تاتنهام بازی داشت اما بعد در نانجینگ، سئول و استکهلم تور پیش‌فصل خود را ادامه می‌دهد.

 


Page Generated in 0.0055 sec