printlogo


کد خبر: 190979تاریخ: 1398/4/31 00:00
ادعای تسویه صددرصدی باشگاه‌ها
رویا یا یک الزام مدیریتی؟

فدراسیون فوتبال و تأکید به تسویه حساب باشگاه‌ها، از کلیشه‌ هم عبور کرده است. تکرار بیش از اندازه‌اش از سوی فدراسیون و بی‌توجهی به آن، تأکید بر ثبت قرارداد در صورت تسویه حساب باشگاه‌ها را لوث کرده است. با این حال اما جمشید نورشرق، رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال باز هم تأکید کرده که با رسانه‌ای شدن این موضوع، خود را ملزم به اجرای این مساله کرده‌اند.
او حتی تأکید کرده که به 20 و یا 50 درصد تسویه حساب باشگاه‌ها هم راضی نمی‌شوند و در این رابطه توضیح می‌دهد: «ما می‌توانستیم بگوییم باشگاه‌ها باید 20 و یا 50 درصد تعهدات را برای فصل جدید تسویه کنند اما اعلام کردیم که صددرصد تعهدات باید تسویه شوند.» سوالی که مطرح می‌شود اما این است که این خواسته تا چه اندازه عملی خواهد بود؟
نورشرق همچنین به قوانین دیگری که باید حین ثبت قراردادها رعایت شود، اشاره می‌کند: «ما به سازمان لیگ هم ابلاغ کردیم هیچ باشگاهی تا گواهی کامل تسویه حساب را ارائه نکند واگذار نشود. علاوه بر این دیده شده که باشگاه‌ها با هر توجیهی، با رقم غیرواقعی قرارداد می‌بندند و قرارداد واقعی در سازمان لیگ ثبت نمی‌شود اما بعدا که به کمیته تعیین وضعیت مراجعه می‌کنند، ما متوجه می‌شویم رقمی که در سازمان لیگ ثبت شده متفاوت است. به خاطر همین خواهش کردیم که اولا قرارداد سفید امضا ثبت نشود و در ثانی اگر قراردادی در سازمان لیگ یا هیات‌های فوتبال ثبت می‌شود فقط مبالغ مندرج در آن قراردادها قابل قبول هستند.»

 


Page Generated in 0.0049 sec