printlogo


کد خبر: 190978تاریخ: 1398/4/31 00:00
اتحادیه فوتبال، قانونی یا غیرقانونی؟
شماره ثبت را اعلام کنید

نخستین بار صادق درودگر، رییس کنونی کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال و مسوول سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال مدعی شد که اتحادیه باشگاه‌های فوتبال به صورت قانونی اداره نمی‌شود. بعد از آن عزیز محمدی، رییس اتحادیه باشگاه‌های ایران در حاشیه قرعه‌کشی جام شهدا، این ادعا را رد کرد و مدعی شد که اتحادیه هم مجمع سالیانه را با حضور نماینده وزارت کشور برگزار می‌کند و هم در استانداردسازی باشگاه‌ها نقش داشته است.
صادق درودگر حتی گفته بود که وزارت کشور هنوز او را بازرس اتحادیه می‌داند اما عزیز محمدی در واکنش به این اظهارنظر گفت که حرف‌های درودگر را نادیده بگیرید.
صادق درودگر اما همچنان بر سر حرف خود هست و اصرار دارد که فعالیت‌های اتحادیه فوتبال، غیرقانونی است. او به نقش مهم اتحادیه تأکید می‌کند و دلیل اصرار خود به اصلاح شرایط اتحادیه را اینطور بیان می‌کند: «اتحادیه باشگاه‌های فوتبال برای فوتبال ما بسیار مهم و مفید است و همه باید به آن کمک زیادی کنیم.»
او همچنین توضیح می‌دهد: «همه افرادی که در اتحادیه حضور دارند، از دوستان ما هستند و من همه آنها را دوست دارم اما این افراد باید انتقادپذیر باشند. یکی از انتقاد‌ها این است که بهتر بود‌ در اتحادیه، مدیران فعال در فوتبال بیشتر حضور داشته باشند و دوم اینکه اگر حرف و حدیثی وجود ندارد، شماره ثبت اتحادیه را از طریق سایت‌شان اعلام کنند.»

 


Page Generated in 0.0054 sec