printlogo


کد خبر: 190974تاریخ: 1398/4/31 00:00
خبرکوتاه

حضور 5 باشگاه مطرح
در سوپرلیگ شطرنج پرسپولیس هم می آید


در فاصله دو ماه تا آغاز سوپرلیگ شطرنج ایران (جام اندیشمندان) حضور 5 باشگاه شناخته شده در این مسابقات قطعی شده است.
پس از رایزنی و توافق مسوولان فدراسیون شطرنج با باشگاه‌های پرسپولیس، سپاهان، ذوب‌آهن، سایپا و سپیدرود رشت حضور این 5 باشگاه در رقابت‌های سوپرلیگ شطرنج ایران قطعی شده و آنها فصل آینده در لیگ شطرنج تیمداری خواهند کرد.
انتظار می‌رود طی روزهای آینده و با اعلام آمادگی سایر باشگاه‌ها، شاهد رقابت باشگاه‌های ریشه‌دار و شناخته شده ورزش ایران در سوپرلیگ شطرنج سال 1398 باشیم.
طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته به احتمال زیاد قرعه‌کشی رقابت‌های سوپرلیگ شطرنج، شهریور ماه برگزار می‌شود.
فصل گذشته در رقابت‌های سوپرلیگ شطرنج 8 تیم حضور داشتند و در نهایت سایپای تهران موفق شد عنوان قهرمانی را به خود اختصاص بدهد.

 

 


برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان
آغاز اردوی پاراکانو از فردا


تیم ملی پاراکانوی ایران خود را برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک ۲۰۱۹ آماده می‌کند. به همین منظور در آغاز دور جدید تمرینات، ملی‌پوشان پاراکانو از اول مردادماه در دریاچه آزادی اردو می‌زنند. این اردو تا ۲۶ مردادماه ادامه خواهد داشت.
اسلام جاهدی از هرمزگان، نادر عیوضی از گیلان و امین آغنده از البرز در بخش مردان و شهلا بهروزی‌راد از کرمانشاه و رویا سلطانی از زنجان در بخش بانوان نفرات دعوت شده به اردو هستند که تمرینات خود را تحت نظر مسعود مهدوی‌نیا مربی و مرتضی قاطع سرپرست تیم انجام خواهند داد.


Page Generated in 0.0049 sec