printlogo


کد خبر: 190969تاریخ: 1398/4/31 00:00
احسان حدادی از امروز در چین اردو می‌زند

اردوی تدارکاتی قهرمان پرتاب دیسک آسیا از امروز زیر نظر مربی تخصصی و ماساژورش در چین آغاز می‌شود. پس از پایان اردوی تدارکاتی احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک آسیا در کالیفرنیا، این پرتابگر به ایران آمد و در یک دوره کوتاه مدت تمرینات خود را همراه ایگور مزگوف، ماساژور و فیزیوتراپش در تهران پیگیری کرد.
 حدادی دیشب با مزگوف تهران را به مقصد دالیان چین ترک کرد تا اردوی 21 روزه آماده‌سازی خود را زیر نظر مک ویلکینز مربی تخصصی آمریکایی‌اش آغاز کند.
حدادی در حالی این روزها خود را برای حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در قطر آماده می‌کند که از لحاظ رکوردی شرایط چندان خوبی نسبت به حریفان خود ندارد و اگر در این مدت شرایطش را بهتر نکند، کار بسیار سختی برای کسب مدال در قطر دارد. دانیل استال سوئدی و پرتابگران اتریشی و جامائیکایی در مسابقات اخیر به رکورد 70 متر رسیده‌اند.
 


برای حضور در رقابت‌های دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا
10 رکابزن ایران به لبنان می‌روند

به منظور شرکت در رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا که در کشور لبنان بر گزار می‌شود، از سوی کمیته تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری اسامی رکابزنان اعزامی به این رقابت‌ها اعلام شد.
تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان ایران با ترکیب ۱۰ رکابزن زیر در دو بخش بانوان و آقایان به این مسابقات اعزام می‌شود.
بر اساس تصمیم کمیته فنی، در کراس کانتری بزرگسالان، فراز شکری، پرویز مردانی، فرزاد خدایاری و در کراس کانتری بانوان بزرگسال، فرانک پرتو آذر و مونا فرح بخشیان، به لبنان اعزام می‌شوند.در کراس کانتری بانوان و مردان امید، مهسا ماویز و ‌علی ظهراب‌زاده، ملی‌پوشان اعزامی ایران هستند.
در کراس کانتری جوانان، ‌علی لبیب و در دانهیل، ‌حسین زنجانیان و ‌امین نجفی بزی، در ترکیب تیم ایران قرار دارند.مهدی میرزا حسینی (رهنما)، ناصر شهبازی مربیان، مجید پزشکیان مکانیسین و محسن سلگی کادر فنی تیم ملی را در این مسابقات تشکیل می‌دهند

 


در آستانه جام جهانی اسکی
ترکیب سه نفره برای سفر به سوییس بسته شد

ترکیب اسکی‌بازان کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان سوییس و جام جهانی دیزین مشخص شد. مسابقات اسکی چمن قهرمانی جهان اواسط مردادماه به میزبانی سوییس برگزار می‌شود که 3 اسکی‌باز مرد و زن در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.
مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن نیز به میزبانی دیزین برگزار می‌شود که در رده سنی بزرگسالان، 5 ورزشکار حضور دارند که این ورزشکاران با عبور از مسابقه انتخابی مشخص شده‌اند. جام جهانی اسکی روی چمن اواخر مردادماه در دیزین برگزار می‌شود که با تصمیم کادر فنی و عملکردی که اسکی‌بازها در انتخابی داشته‌اند، مرتضی جعفری، مهدی سولقانی و ثمین داوری ورزشکاران اعزامی به سوییس هستند.
همچنین مرتضی جعفری، مهدی سولقانی، حسین کلهر، ثمین داوری و مهسا یارخواه، ورزشکاران شرکت‌کننده در جام جهانی دیزین هستند.
انتخابی تیم جوانان هم در روزهای آینده برگزار می‌شود و بعد از این مسابقه، ترکیب تیم جوانان هم برای رویدادهای پیش رو نهایی می‌شود..



 


Page Generated in 0.0054 sec