printlogo


کد خبر: 190962تاریخ: 1398/4/31 00:00
واکنش محسن کاوه به استعفای رضایی:
اصلا او را ندیدم تا در کارش دخالت کنم

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد به ماجرای استعفای علیرضا رضایی از سرمربیگری تیم ملی امید واکنش نشان داد. در حالی ‌که برخی از خبرگزاری‌ها دخالت‌های محسن کاوه را دلیل استعفای علیرضا رضایی قلمداد کرده‌اند اما محسن کاوه اعلام کرد به طور کلی فقط یک بار رضایی را از نزدیک دیده است.
محسن کاوه با اشاره به انتشار خبر استعفای علیرضا رضایی گفت: «مگر رضایی استعفا داده است؟ من از زبان شما این موضوع را می‌شنوم و اصلا در جریان آن نیستم.»
مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران با اشاره به این موضوع که رضایی دخالت‌های او را دلیل اصلی استعفایش دانسته است، ادامه داد: «کدام دخالت؟ ایشان قرار بود روز گذشته در جلسه بنده با سرمربیان تیم‌های ملی حاضر شود که نیامد. خودم هم از این حرف مانده‌ام؟ من که اصلا دخالتی در کار او نداشتم.
ما یک جلسه قبل از مسابقات انتخابی تیم ملی امید و در پی برخی سوءتفاهم‌های پیش آمده با هم داشتیم که جلسه بسیار خوبی هم بود و اتفاقا رضایی خیلی راضی جلسه را ترک کرد.» محسن کاوه در ادامه با بیان اینکه به نظر می‌رسید بعد از نشست با رضایی همه چیز حل شده باشد، گفت: «بعد از آن جلسه هم اصلا او را ندیدم که بخواهم در کارش دخالت کنم. دیروز هم او را دعوت کردیم که به فدراسیون نیامد. دیگر نمی‌دانم چرا چنین حرفی را زده است.»
 البته کاوه در پاسخ به این سوال که آیا استعفای رضایی را قبول می‌کند یا خیر هم جواب مشخصی را ارائه نداد: «چه بگویم؟ وقتی اطلاعی از این موضوع ندارم نمی‌دانم چه بگویم؟»
 


Page Generated in 0.0057 sec