printlogo


کد خبر: 190959تاریخ: 1398/4/31 00:00
اردوگاه آبی

درخواست باشگاه ماشین‌سازی از استقلال
 تیم ماشین‌سازی که هم اکنون برای اردوی آماده‌سازی در تهران حضور دارد از مدیران استقلال درخواست یک بازی تدارکاتی برای هفته آینده داده است. استقلال قرار است روز پنجشنبه هفته جاری به مصاف بادران برود اما قرار است برای هفته آینده استراماچونی نظر بدهد که آیا تمایل دارد با ماشین‌سازی بازی کند یا نه. استقلال تا کنون 4 بازی تدارکاتی برگزار کرده است و استراماچونی قصد دارد تا شروع لیگ بازی‌های بیشتری برای تیمش در نظر بگیرد.

تمرین در دو نوبت
 بازیکنان استقلال روز یکشنبه و در شروع دوباره برنامه تمرینی خود یک جلسه تمرین در نوبت صبح و یک جلسه تمرین عصر داشتند. بازیکنان استقلال از ساعت ۹ صبح در سالن مجموعه انقلاب حاضر شدند تا کار با وزنه انجام دهند و به انجام تمرینات بدنسازی مشغول شوند. استقلال روز پنجشنبه در دیداری دوستانه به میدان خواهد رفت.

انصراف از جذب اسدی
بعد از جدایی روزبه چشمی از استقلال و در شرایطی که علی کریمی پاسخی به پیشنهاد تمدید قرارداد مدیران باشگاه نداده بود، این باشگاه مذاکرات جدی برای به خدمت گرفتن رضا اسدی انجام داد که البته طرفین به نتیجه‌ای نرسیدند. با این حال با توافق باشگاه استقلال با علی کریمی و البته رقم بالای پیشنهادی رضا اسدی آبی‌ها به طور کامل از جذب این بازیکن انصراف دادند و دیگر این بازیکن را نمی‌خواهند. استقلالی‌ها در شرایطی مدتی است تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده‌اند که 16 بازیکن از این تیم جدا و تا این لحظه 6 بازیکن جدید جذب این تیم شده‌اند.
 
 


Page Generated in 0.0048 sec