printlogo


کد خبر: 190955تاریخ: 1398/4/31 00:00
دانشگر: سه باشگاه رقیب ما در قهرمانی هستند

محمد دانشگر دفاع وسط استقلال در مورد اردوی ترکیه و شرایط تیم در این اردو اینطور می‌گوید: «یک برنامه پرفشار و تمرینات سفت و سخت بدنسازی را پشت سر گذاشتیم و چند بازی دوستانه هم انجام دادیم که فکر می‌کنم بازی دوستانه دوم بهتر از دیدار اول بود. ان‌شاءالله در هفته‌های آینده هم چند بازی انجام می‌دهیم و کار را خوب در لیگ استارت خواهیم زد.» دانشگر در ادامه می‌گوید: «واقعا اردوی پرفشار و سفت و سختی داشتیم و همانطور که بقیه بچه‌ها اعتقاد دارند این اردو به ما در لیگ برتر کمک خواهد کرد.» این بازیکن در خصوص اخلاق و رفتار استراماچونی اینطور می‌گوید: «واقعا مربی جدی است. هم خودش و هم کادر فنی‌اش فوق‌العاده جدی هستند اما تمرینات که تمام می‌شود با بچه‌ها ارتباط صمیمی دارد.» نظرت درباره تغییراتی که در استقلال رخ داده چیست؟ دانشگر در پاسخ به این سوال اینطور می‌گوید: «تغییرات همیشه مشکلاتی با خود می‌آورد اما چند سال است که این رویه در استقلال تکرار شده. امسال مراقب هستیم که مشکلات سال‌های قبل به‌وجود نیاید.» امسال کدام تیم را مدعی می‌دانی؟ مدافع استقلال اینطور پاسخ می‌دهد: «سوال سختی پرسیدید؛ طبیعتا پرسپولیس، تراکتور و سپاهان رقبای ما برای قهرمانی هستند ولی نباید فراموش کنیم امسال پدیده، فولاد و ذوب‌آهن هم جزو تیم‌هایی هستند که حتما برای کسب سهمیه می‌جنگند.»
 


جباری: استقلال بازیکنان باتجربه می‌خواهد



 با توجه به اینکه استقلال بازیکنان زیادی را برای فصل نوزدهم از دست داده و تاکنون فقط شش بازیکن گرفته، به نظر می‌رسد این تیم کاملا پوست انداخته و چهره جوانی را به خود گرفته. علی جباری بازیکن سابق استقلال در خصوص این تیم و شکل جدیدی که به خود گرفته اینطور می‌گوید: «هرچند به نظر می‌رسد در مجموع تعداد بازیکنان باتجربه (با تجربه حضور در استقلال) کم است اما ما به این تیم امیدواریم. بالای نود درصد از مراحل آماده‌سازی تیم طی شده و مربیان باید با همین روند تا پایان بروند.» کاپیتان سابق استقلال در ادامه می‌گوید: «استقلال تیمی بزرگ است و باید پایه و اسکلت و شاکله این تیم را بازیکنان بزرگ و باتجربه تشکیل دهند. در حال حاضر ضریب تجربه در این تیم خیلی بالا نیست. تجربه هم نشان داده خیلی از بازیکنانی که در تیم‌های قبلی‌شان ستاره بودند به زمان زیادی نیاز دارند تا قابلیت‌های خودشان را در این تیم بروز دهند. پس هوادار هم باید قبول کند که اوج گرفتن تیم زمان لازم دارد.»
 جباری با اشاره به نقش آکادمی‌ها در تیم‌های بزرگ می‌گوید: «باشگاه استقلال از دیرباز تاکنون آکادمی‌های پویا و قدرتمندی داشته و تاریخ نشان داده در بسیاری مواقع نیازهای خود را از آکادمی‌های خودش تامین کرده است.»


 


Page Generated in 0.0064 sec