printlogo


کد خبر: 190950تاریخ: 1398/4/31 00:00
منصوریان: بدون بازی رسمی به آسیا می‌رویم




ذوب‌آهن اصفهان که برای بازی یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد عربستان حاضر می‌شود، در یک بازی تدارکاتی مقابل پدیده شهر‌خودرو توانست با گل ارسلان مطهری به پیروزی برسد تا روحیه بالایی بگیرد. علیرضا منصوریان سرمربی ذوب‌آهن اصفهان درباره این بازی تدارکاتی می‌گوید: «از بازی کردن با تیم شهر‌خودرو لذت می‌برم. یحیی این تیم را نسبت به گذشته کاملاً متحول کرده و آنها فوتبالی بسیار مدرن بازی می‌کنند. این دومین دیداری بود که در این چند روز با شهر خودرو داشتیم و اگر دست من بود دوست داشتم دو، سه بازی دیگر هم با این تیم انجام می‌دادیم. در واقع بازی‌های ما با شهر‌خودرو شماتیکی از بازی‌های آسیایی‌مان مقابل الاتحاد عربستان بود. ما بازی رسمی نداریم و ناچاریم بازی‌های تدارکاتی سنگینی با تیم‌های خوب انجام دهیم تا با آمادگی کامل به این دیدار آسیایی برویم. شهر‌خودرو در این دو بازی خیلی خوب به ما فشار آورد و این دو بازی برای ما بسیار مفید بود و از آن استفاده‌های لازم را بردیم.» منصوریان با اشاره به نتیجه بازی و پیروزی ذوب‌آهن ادامه می‌دهد: «تنها چیزی که برای من در این بازی مهم نبود نتیجه بود، این نتیجه برای یحیی هم مهم نبود. همانطور که ما این بازی را بردیم، تیم حریف هم می‌توانست برنده باشد. من و یحیی دنبال دستاوردهای دیگری از این بازی بودیم.»
 سرمربی ذوب‌آهن که با این تیم بازی حساسی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده کشور عربستان در پیش دارد، درباره بازی با الاتحاد می‌گوید: «ما فعلاً لیگ نداریم و احتمالاً تا قبل از نخستین بازی ما در آسیا هم باتوجه به زمزمه‌هایی که به گوش می‌رسد، لیگ آغاز نخواهد شد. ما ناچاریم بدون بازی رسمی در آسیا به میدان برویم که این کارمان را سخت می‌کند. بازی با الاتحاد نخستین محک جدی ما در فصل جدید است. به موازات برنامه‌های آماده‌سازی تیم خودمان، الاتحاد را هم رصد می‌کنیم تا حتی‌المقدور با شناخت از این تیم به مصاف آنها برویم. ما تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدواریم تلاش‌های مجموعه این باشگاه با پیروزی در مجموع دو بازی رفت و برگشت به نتیجه برسد.»
علیرضا منصوریان که تیمش تنها تیم بدون شکست در لیگ قهرمانان آسیا است، ادامه می‌دهد: «در این فصل تاکنون ۶ بازی در آسیا داشته‌ایم و ۲ بازی هم پیش رو داریم که از مجموع این ۸ بازی تنها ۲ بار در اصفهان به میدان رفته‌ایم. دوست داشتم ذوب‌آهن بیشتر از این در ورزشگاه خانگی‌اش بازی کند تا هواداران هم با شور بیشتری از آن حمایت کنند که برخورد با دو تیم عربستانی این شانس را از ما گرفت.»

 


Page Generated in 0.0048 sec