printlogo


کد خبر: 190945تاریخ: 1398/4/31 00:00
بیشتر از امباپه حقوق می‌خواستم؟
دلیخت: این داستان جنون‌آمیز است

ماتیس دلیخت، مدافع هلندی یوونتوس شایعه‌ای که اخیرا درباره رد شدن پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن از سوی او منتشر شده است را تکذیب کرد و گفت دلیل نرفتنش به پاریس مسائل مالی نبوده است.
برخی رسانه‌ها گفته بودند دلیل شکست خوردن پاری‌سن‌ژرمن در کورس رقابت با یوونتوس برای خرید دلیخت، این بود که این باشگاه حاضر نشده خواسته این بازیکن 19 ساله برای دریافت حقوقی بیشتر از کیلیان امباپه را بپذیرد. دلیخت در گفت‌و‌گو با نشریه AD این شایعه را جنون‌آمیز توصیف کرد و گفت: «من تلاش کردم تا جای ممکن از دامن زدن به شایعات جلوگیری کنم و از آنها فاصله بگیرم اما شما خبرنگاران همیشه از یک جایی داستان می‌سازید. جنون‌آمیزترین داستانی هم که خواندم این بود که به‌دلیل مخالفت پاری‌سن‌ژرمن برای پرداخت حقوقی بیشتر از امباپه به من، حاضر نشده‌ام به این تیم بروم؛ داستانی که واقعا بی‌‌اساس است. مساله مالی برای من آنقدرها مهم نبود و همه آنهایی که مرا می‌شناسند این را می‌دانند. مینو رایولا مدیر برنامه‌های من است. او جنبه مالی قضیه را مدیریت می‌کند اما این کار را هم فقط زمانی انجام داد که من تصمیم خودم را از جنبه فنی و ورزشی‌اش گرفته بودم. پول هرگز اصلی‌ترین عامل من برای انتخاب تیم بعدی‌ام نبوده است.»
دلیخت -سومین نوجوان گران تاریخ فوتبال- جایگاه و اعتبار یوونتوس را دلیل اصلی انتخاب این باشگاه دانست و ادامه داد: «نگران نباشید. فشار بازی همیشه در باشگاه‌هایی مانند یوونتوس وجود دارد، پس به صرف رقم قراردادم من تحت فشار قرار نخواهم گرفت. در باشگاه‌های بزرگی مانند یوونتوس، این ارقام نقشی روی عملکرد بازیکنان ندارد. البته اینکه بعد از فصل خوبی که در آژاکس داشتم، از جمله بازی‌مان در تورین (بازی برگشت مقابل یوونتوس در مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا) به یووه می‌پیوندم، بسیار خوب است. آن اتفاق اما دیگر مربوط به گذشته است و از زمانی که اینجا در یوونتوس پا به میدان بگذارم دیگر به حساب نخواهد آمد. یوونتوس مدافعان بسیار خوب زیادی دارد اما همه ما باید کار کنیم.»
منبع: گل
 


Page Generated in 0.0064 sec