printlogo


کد خبر: 190942تاریخ: 1398/4/31 00:00
نخستین بازی آزار با شماره 50، به مناسبت پنجاهمین سال فرود انسان روی ماه
زیدان: کاش بیل همین فردا برود

در نخستین بازی رئال مادرید در پیش‌فصل، خبری از گرت بیل نبود. زین‌الدین زیدان، مربی رئال مادرید پس از بازی گفت که دوست دارد بیل از این تیم جدا شود.
رئال مقابل بایرن مونیخ با نتیجه سه بر یک شکست خورد و بیل یک دقیقه هم به میدان نرفت. باشگاه به دنبال فروش بیل است و زیدان هم بر این موضوع تاکید کرده است.
زیدان گفت: «بیل از ترکیب دور ماند چون باشگاه دارد تلاش می‌کند که او را بفروشد. اگر او همین فردا برود که چه بهتر. مساله ما با او شخصی نیست. من هیچ مشکلی با شخص او ندارم اما باید تصمیمات خودم را بگیرم. زمانی می‌رسد که هنگام تغییر است و برای همه بهتر است که راهشان از هم جدا شود.
جدایی تصمیم مربی و همچنین بازیکن است که از شرایط به‌خوبی آگاه است.»
زیدان در این مسابقه به چند بازیکن برای نخستین بار بازی داد. در این میان تاکه‌فوسا کوبو، بازیکن ژاپنی رئال جلب توجه کرد. زیدان گفت: «این نخستین بازی کوبو بود. ما از شکست‌مان راضی نیستیم و آشکار است که دوست داشتیم بازی را ببریم اما نکته مهم این بود که او بازی اول خود را انجام داد.
بازی نکات مثبتی داشت. ما عالی شروع کردیم و در نیمه دوم کل تیم را تغییر دادیم. ما تحت فشار بودیم. تازه در پیش‌فصل هستیم و در بازی دوم هم تغییرات زیادی خواهیم داشت. برای من، مهم‌ترین نکته این نیست که چه کسی در ترکیب قرار می‌گیرد.»
ادن آزار در این بازی نخستین حضورش در ترکیب رئال مادرید را تجربه کرد و پیراهن شماره 50 را هم به تن کرد. او هنوز شماره‌ای رسمی ندارد و پیراهن شماره 7 که دلخواه اوست به تن ماریانو دیاز است. به این ترتیب این بازیکن بلژیکی تصمیم گرفت در نخستین بازی‌اش با پیراهن مادرید، شماره‌ای منحصر به ‌فرد را انتخاب کند.
آزار به این دلیل شماره 50 را پوشید که بازی همزمان با پنجاهمین سالگرد فرود انسان بر روی کره ماه بود.
فرلان مندی و لوکا یوویچ، بازیکنان جدید رئال هم پیراهن‌های شماره 23 و 18 را به تن داشتند. این دو پیراهن را پیش‌تر سرخیو رگیلون و مارکوس یورنته می‌پوشیدند.
 


Page Generated in 0.0042 sec