printlogo


کد خبر: 190939تاریخ: 1398/4/31 00:00
خبرکوتاه

پست بازی رونالدو در یوونتوس مشخص شد
مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس نقشه‌هایی که برای فصل آینده در مورد استفاده از کریستیانو رونالدو دارد را فاش کرد. او گفت: «ابتدا قصد دارم که از کریستیانو در جناح چپ استفاده کنم اما واقعاً او با استعدادی که دارد، می‌تواند در هر پستی بازی کند. او بسیار باتجربه است و همه چیز را در رده تیمی و فردی برده است.»
 با توجه به علاقه ساری به استفاده از سیستم 3-3-4، او قصد دارد رونالدو را به پستی برگرداند که در آن به دنیا معرفی شد و برای خودش اسم و رسمی پیدا کرد.
 

 


ساری: آینده ایگواین به مسوولان یوونتوس بستگی دارد
مائوریتسیو ساری سرمربی یوونتوس می‌گوید آینده گونسالو ایگواین در این تیم به نظر مسوولان باشگاه بستگی دارد اما در حال حاضر او میان این مهاجم آرژانتینی و دیگر بازیکنانش هیچ تفاوتی قایل نیست.
ساری گفت: «من دارم با بازیکنانی که باشگاه در اختیارم گذاشته است کار می‌کنم. در حال حاضر هم گونسالو یکی از آنها است و من صددرصد او را عضو تیم می‌دانم اما اگر باشگاه بخواهد درباره او تصمیم دیگری بگیرد من تابع آن هستم و خودم را با آن وفق می‌دهم.» ایگواین در دوره قبلی همکاری‌اش با ساری در سری A، در یک فصل ‌توانست 36 گل بزند.

 


یووه برای فروش دیبالا 100 میلیون یورو می‌‌خواهد
پائولو دیبالا، هافبک هجومی آرژانتینی یوونتوس که باشگاه‌هایی مانند اینتر، منچستریونایتد، بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن به جذب او تمایل دارند، می‌تواند از بانوی پیر جدا شود اما طبق اعلام بانوی پیر هر تیمی که خواهان جذب او باشد باید 100 میلیون یورو پیشنهاد کند که 80 میلیون یوروی آن رقم پایه است و 20 میلیون یوروی دیگر پاداش. رادیو مونت‌‌کارلو مدعی شده که لئوناردو، مدیرورزشی پاری‌سن‌ژرمن مطمئن بوده که می‌تواند دیبالا را با رقمی در حدود 50 میلیون یورو جذب کند بخصوص که تلاش یووه برای خرید مائورو ایکاردی یکسری محدودیت‌ها را برای این تیم ایجاد خواهد کرد. سایت کالچومرکاتو اما اکنون نوشته که یوونتوس به رقمی زیر 100 میلیون یورو برای فروش دیبالا رضایت نخواهد داد.
 

 


معاوضه ایکاردی و اوبامیانگ منتفی شد
شبکه مدیاست ایتالیا اعلام کرد که مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی اینتر پیشنهاد معاوضه‌اش با همتای گابنی خود در آرسنال، پیر امریک اوبامیانگ را رد کرده است و همچنان بر موضع قبلی خود تأکید دارد.
طبق گزارش این شبکه، ایکاردی تنها خواهان پیوستن به یوونتوس است و به همین دلیل پیشنهادهای دیگری که داشته را رد کرده است. او حتی از شرکت در تمرینات پیش فصل اینتر هم معاف شده است و آنتونیو کونته سرمربی جدید اینتر هم او را با خود به اردوی پیش فصل نبرده است.
مدیاست نوشته ایکاردی به این دلیل تمام پیشنهادهایش را رد می‌کند چون مطمئن است که با رقمی پایین‌تر می‌تواند در ماه آگوست به یووه بپیوندد. اینتر روی ایکاردی 60 میلیون یورو قیمت گذاشته است.
 


Page Generated in 0.0049 sec