printlogo


کد خبر: 190938تاریخ: 1398/4/31 00:00
بعد از باخت اینتر مقابل منچستریونایتد
کونته: پریشیچ نمی‌تواند به اینتر کمک کند

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر پس از باخت یک بر صفر شاگردانش مقابل منچستریونایتد در نخستین بازی دو تیم در جام قهرمانان بین‌المللی، خبرنگاران را با اظهاراتش درباره ایوان پریشیچ، هافبک کروات تیم، غافلگیر کرد و به‌طور غیرمستقیم از احتمال کنار گذاشته شدن او از برنامه‌هایش برای فصل آینده خبر داد.
او گفت: «ایوان پریشیچ برای پستی که من برایش مدنظر داشتم، مناسب نیست پس الان تنها جایی که می‌توانم از او استفاده کنم در فاز حمله است.
یکسری نقش‌ها در باشگاه هستند که باید به آنها احترام گذاشت و شما نمی‌‌توانید شخصیت یک بازیکن را تغییر دهید. احساسی که دارم منفی است به همین دلیل فکر نمی‌کنم پریشیچ به تیم چیزهایی که نیاز دارد را بدهد. دالبرت اما در جناح چپ خوب و پرتلاش نشان داد. می‌دانستیم در بازی‌های پیش‌فصل تیم‌ها معمولا به دردسر می‌افتند چون کارهای زیادی هست که باید انجام شود و زمان کافی برای تمرکز روی تمرینات وجود ندارد.»
این نخستین شکست نراتزوری بعد از ورود کونته بود. او درباره عملکرد تیمش که چنگی به دل نمی‌زد و بیشتر در فاز دفاعی بود، به خبرنگاران گفت: «در مورد نکات مثبت این بازی باید بگویم من در بازی بازیکنانم تعهد و روحیه‌ای مثبت دیدم. داشتن چنین فاکتوری در این مقطع از اردو که اوضاع اصلا خوب نیست و ما جلسات تمرینی بسیار فشرده‌ای داشته‌ایم واقعا مهم است. با این حال باید قبول کرد تیم ما در زمینه حفظ توپ و پرس حریف نیاز به پیشرفت دارد اما اینها فاکتورهایی هستند که اجرایی‌‌شدن‌شان بعد از تنها چند روز از آغاز تمرینات خیلی سخت است. ما زمان کافی برای ریکاوری بین بازی‌های‌مان نداریم. واقعا نیاز نیست این تعداد بازی را به‌صورت فشرده انجام دهیم بلکه بهتر است این زمان را به تمرینات‌مان اختصاص دهیم تا شرایط بازی را بهتر درک کنیم. ما باید روی همه حوزه‌ها کار کنیم. هنوز زمان زیادی برای برطرف کردن ضعف‌هایی که در این بازی داشتیم، باقی مانده است. ما نه‌تنها باید چنین بازی‌هایی انجام دهیم بلکه برای پیشرفت باید تمرین کنیم تا بتوانیم درک بهتری از آنچه در بازی‌ها می‌گذرند داشته باشیم.»
کونته در پایان بازی در حال گپ زدن با پل پوگبا و هم‌تیمی‌اش روملو لوکاکو، همان بازیکنی که اینتر درصدد جذب او است دیده شد.
او در پاسخ به این سوال که آیا اینتر لوکاکو را خواهد خرید؟ گفت: «اینکه الان درباره بازیکن منچستریونایتد حرف بزنیم کار درستی نیست. ما باید برای این باشگاه احترام قایل باشیم، همینطور برای بازیکنانی که الان در تیم‌مان داریم. من دیروز گفتم لوکاکو بازیکنی است که دوستش دارم. من او را دوست دارم چون فکر می‌کنم می‌تواند سطح کیفی بازی‌‌مان را ارتقا دهد، اما امید و علاقه من فقط یک بخش از ماجرا است و در بخش دیگر باید دید که باشگاه برای جذب او چه کار می‌‌کند.»


 


Page Generated in 0.0042 sec