printlogo


کد خبر: 188098تاریخ: 1398/3/21 00:00
واکنش
ترابپور: با روش مدیریتی استقلال هیچ امیدی به این تیم نیست

حسین ترابپور بازیکن سابق استقلال در خصوص دلایل ناکامی چند سال اخیر این تیم اینطور می‌گوید: «یکی از دلایلی که استقلال در این چند سال نتوانسته موفقیت آنچنانی به دست بیاورد و ضربه‌های بدی خورده، شروع فصل‌های جدید است. متأسفانه این تیم در این چند سال در فصل نقل و انتقالات، عملکرد ضعیفی داشته، زمان را از دست داده و درست زمانی بازیکن جذب می‌کند که بهترین‌های لیگ توسط دیگر تیم‌ها شکار شده و بازیکن باکیفیتی باقی نمانده که استقلال نسبت به جذب آن اقدام کند. مسوولان استقلال هر چه زودتر باید نسبت به جذب نفرات مورد نظر (بازیکن داخلی یا خارجی) اقدام کنند و زمان را از دست ندهند.»
ترابپور در ادامه می‌گوید: «اگر قرار است استراماچونی بیاید، پس چرا حضور او در استقلال زمان زیادی برده و اگر هم مطمئن هستند که او نمی‌آید، حداقل با یک مربی ایرانی صحبت کنند که هر چه زودتر سکان هدایت تیم را به دست گرفته تا آبی‌پوشان تمرینات خود را شروع کنند.» دروازه‌بان سابق استقلال با انتقاد از عملکرد مدیران این تیم و رفتن دو نفر از اعضای کادر فنی به تیم سایپا می‌گوید: «بیژن طاهری و اشکان نامداری به تیم سایپا پیوستند، شنیده‌ام حتی یک تماس با آنها گرفته نشده که متوجه شوند آیا در استقلال خواهند ماند یا نه؟ این مدیریت نشان می‌دهد استقلال فصل سختی را در پیش خواهد داشت و حالا باید مدیران استقلال نسبت به این بی‌تفاوتی‌ها پاسخگو باشند. آیا آنها نمی‌توانستند با طاهری و نامداری صحبت کنند و این دو نفر را برای فصل آینده در استقلال نگه دارند؟ با چنین روشی، هیچ امیدی به تیم استقلال نیست و تنها هواداران هستند که هم نگرانند و هم بابت این اتفاقات بد، متضرر می‌شوند. کاش مسوولان استقلال به هواداران احترام می‌گذاشتند و حداقل در خصوص جذب بازیکن و سرمربی تیم، توضیحات قابل قبولی به مردم ارائه می‌دادند.»
 ترابپور درباره اختلاف شدیدی که بین سه کاپیتان استقلال در روزهای اخیر به وجود آمده است، می‌گوید: «من چون با هیچ‌ کدام از آنها صحبت نکرد‌ه‌ام، نمی‌توانم اظهارنظر خاصی کنم اما باید تأسف خورد که چرا چنین اتفاقی بین کسانی می‌افتد که از بزرگان استقلال هستند و نباید اینچنین رودرروی یکدیگر قرار بگیرند البته فضای مجازی هم در این تنش و اختلاف شدید، بی‌تقصیر نیست.»


Page Generated in 0.0046 sec