printlogo


کد خبر: 188097تاریخ: 1398/3/21 00:00
اردوگاه آبی



شاگرد علی کریمی
 در استقلال
مسوولان باشگاه استقلال که به صورت چراغ خاموش در فصل نقل و انتقالات مشغول فعالیت هستند با محمد بلبلی بازیکن 22 ساله تیم فوتبال سپیدرود به توافق رسیدند. این اتفاق در حالی رخ داده که طی روزهای گذشته خبر حضور بلبلی در تیم فولاد و عقد قرارداد 3 ساله با این باشگاه مطرح شد اما مسوولان این باشگاه با بازیکن سپیدرود قرارداد رسمی امضا نکرده و استقلالی‌ها از فرصت استفاده کرده و با بازیکن جوان تیم سپیدرود قرارداد امضا کردند.

زمین تمرین نخستین دروغ استقلالی‌ها به مربی ایتالیایی
دو دستیار خارجی استراماچونی روز گذشته به ایران آمدند تا از امکانات باشگاه استقلال دیدن کنند و در اتفاقی عجیب علی خطیر معاون باشگاه، مجموعه ورزشی تهرانسر را به‌عنوان محل تمرین آبی‌پوشان به آنها نشان داد. این در حالی است که مدیران استقلال پیش از این اعلام کرده بودند تمرین آبی‌پوشان برای فصل جدید به مجموعه ورزشی انقلاب منتقل می‌شود اما آنها به یک دلیل مجموعه ورزشی تهرانسر را به آنها نشان دادند؛ دلیل این موضوع این است که استراماچونی به مدیران استقلال اعلام کرده است در صورتی که امکانات باشگاه خوب باشد قراردادش را با این باشگاه نهایی می‌کند و چون مجموعه ورزشی انقلاب شرایط خوبی ندارد، احتمالا مدیران استقلال برای اینکه امکانات این تیم را مناسب نشان دهند تصمیم گرفته‌اند زمین تهرانسر را به‌عنوان محل برگزاری تمرین‌های این تیم به دستیاران او نشان دهند. این کار استقلالی‌ها می‌تواند باعث دلخوری استراماچونی شود.

پول انتقال اللهیار پیشخور شد
 به نوشته رسانه‌های ترکیه‌ باشگاه استقلال از انتقال اللهیار صیادمنش به باشگاه فنرباغچه ۸۵۰ هزار یورو نصیبش شد. وقتی طرفداران استقلال از خطیر معاون ورزشی استقلال در این باره پرسیدند او گفت پول اللهیار به طور کامل خرج قرارداد شفر و خارجی‌ها شد! این برای نخستین بار بود که آبی‌ها چنین چیزی را می‌گفتند چون حداقل دل هواداران خوش بود که با فروش این بازیکن استقلال می‌تواند برای فصل بعد دو سه بازیکن جدید بگیرد که بتوانند مثل خود اللهیار برای باشگاه سود داشته باشند. ولی پول قرارداد اللهیار نیامده پیشخور شد و به حساب خارجی‌ها رفت.


Page Generated in 0.0054 sec