printlogo


کد خبر: 246718تاریخ: 1401/2/25 00:00
آلومینیوم اراک 2 – صنعت نفت آبادان یک
کاپیتان مچ کاپیتان را خواباند

شنبه 24/2/‌1401 هفته بیست و هفتم بیست و یکمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه دستگردی تهران، ساعت 19:30، تماشاگر: 300 نفر
آلومینیوم اراک: 2
گل‌ها: میلاد فخرالدینی (2)، محمود قائدرحمتی (53)
صنعت نفت آبادان: یک
گل: رضا جبیره (21)
داور: ایمان کهیش، کمک‌ها: یعقوب حجتی و محمد هاشمی‌نسب
اخطار: امید خالدی و عباس بوعذار (صنعت نفت آبادان)
آلومینیوم: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (32- امید نوری)، محمد علی‌نژاد، میثم مجیدی (65- پوریا آریاکیا)، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات (65-امیرمحمد هوشمند) و محمود قائدرحمتی (82-عباس یحیی‌بیگی)
سرمربی: سیدمهدی رحمتی
صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، رضا یزدان‌دوست، حسین ساکی، امید خالدی (73- امیرحسین فرهادی)، امید حامدی‌فر، محمدحسین زواری (84- حکیم نصاری)، مهدی ممی‌زاده، حسین بیت‌سعید، عباس بوعذار (65- شروین بزرگ) و رضا جبیره (84- فاخر تهامی)
سرمربی: علیرضا منصوریان
در همان دقایق ابتدایی بازی، میلاد فخرالدینی یک توپ ساده به سمت دروازه فرستاد که با اشتباه محض گلر صنعت نفت، به گل تبدیل شد. این شوک باعث شد میزبان با اعتماد به نفس بیشتری بازی کند اما صنعت نفت بعد از دقایقی، توپ و میدان را به دست گرفت و روی یک فرصت کرنر، با ضربه قیچی برگردان رضا جبیره کار را به تساوی کشاند. از این دقیقه به بعد، تیم علیمنصور عملکرد بهتری داشت. در نیمه دوم آلومینیوم کاملاً متحول شد و توانست حریف را کنترل کند. این بار قائدرحمتی بود که با دریبل دو، سه بازیکن صنعت نفت یک گل دیدنی دیگر در این بازی ثبت کرد. پس از این گل، آبادانی‌ها جلو کشیدند و چند فرصت خطرناک ساختند اما فایده‌ای نداشت و گلی رقم نخورد. در پایان آلومینیوم به خوبی توپ را در زمین چرخاند و با کنترل زمان، کار را تمام کرد. آنها این بازی خانگی را بردند و 34 امتیازی شدند. صنعت نفت هم 32 امتیازی ماند.

Page Generated in 0.0045 sec