printlogo


کد خبر: 246716تاریخ: 1401/2/25 00:00
شهرخودرو 1 - پیکان 1
تساوی بی‌خاصیت در مشهد

شهر خودرو 1
گل: ابوالفضل عکاشه (89)
پیکان 1
گل: ابراهیم صالحی (76)
هفته بیست و هفتم لیگ برتر، شنبه 24/02/1401، ساعت 18، استادیوم ثامن‌الائمه مشهد، تماشاگر: حدود 500 نفر
داور: احمد محمدی، کمک‌ها: مهدی شفیعی و بهزاد پناهی
اخطار: غلامرضا ثابت ‌ایمانی و امیرحسین جدی (پیکان)، محسن ربیع‌خواه (شهرخودرو)
شهرخودرو: یوسف بهزادی، محمدحسین حیدری، محمداحسان حسینی، مجتبی بیژن، مرتضی حسین‌زاده (69- معراج پورتقی)، ابراهیم رضازاده، علی طاهران (74- محمدرضا فلاحیان)، محسن ربیع‌خواه، محمد محمدزاده (56- فردین رابط)، ابوذر صفرزاده (56- محمدرضا رئوفی‌منش)، رحمان جعفری (74- ابوالفضل عکاشه)
سرمربی: داوود سیدعباسی
پیکان: فرهاد مجد کرمانشاهی، امیرحسین رنگرز جدی، امیرحسین غلامی، سامان فلاح، میلاد بدرقه، علی رمضانی (80- تیتو اوکلو)، اسماعیل بابایی، غلامرضا ثابت‌ ایمانی، محمد قاسمی‌نژاد (64- محمدجواد آزاده)، مجتبی حقدوست (64- محمدمهدی لطفی)، ابراهیم صالحی (87- محمدحسین فلاح)
سرمربی: مجتبی حسینی
در نخستین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیم قعرنشین و فانوس به دست شهرخودرو به مصاف پیکان در کمرکش جدول رفت. شهرخودرو بعد از شکست ثانیه‌های پایانی برابر استقلال در هفته گذشته برای زنده نگه‌داشتن کورسوی امیدش برای بقا به مصاف پیکان آمده بود. تیمی که از 6 بازی اخیر خود تنها یک بار آن هم برابر استقلال صدرنشین شکست خورده.
در مقابل پیکان 8 بازی اخیرش را در لیگ برتر بدون برد پشت سر گذاشته بود و در مشهد به دنبال طلسم‌شکنی بود. نیمه اول مسابقه با وجود برتری نسبی شهرخودرو، بدون خلق اتفاق خاصی به پایان رسید تا دو تیم دست خالی به رختکن بروند.
نیمه دوم نیز با برتری میزبان آغاز شد اما پیکان در یک ضدحمله و با اشتباه مدافعان شهرخودرو به گل رسید. در ادامه میزبان که نمی‌خواست بازنده باشد، کاملاً توپ و میدان را در اختیار گرفت و سرانجام در دقایق پایانی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. یک امتیازی که به درد هیچ‌کدام نخورد.
شهرخودرو با این تساوی 16 امتیازی شد و در قعر جدول ماند؛ پیکان هم با 34 امتیاز در رتبه هفتم جایگاه خود را حفظ کرد.

Page Generated in 0.0048 sec