printlogo


کد خبر: 246711تاریخ: 1401/2/25 00:00
خبر

مطالبات عزیزیان پرداخت شد
سعید عزیزیان، مربی دروازه‌بان‌های استقلال بعد از جدایی از این باشگاه بابت دریافت نکردن مطالبات خود به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده بودکه در نهایت باشگاه استقلال توانست مطالبات این مربی را پرداخت کند تا این پرونده بسته شود. به این ترتیب دیگر خطری از جانب این مربی باشگاه استقلال را تهدید نخواهد کرد. با توجه به اینکه باشگاه استقلال قصد دارد برای فصل بعد دوباره به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد باید به‌سرعت در راستای پرداخت مطالبات باقیمانده خود اقدام کند.
 
استقبال اهوازی‌ها از استقلال
کاروان استقلال یک روز قبل از بازی با فولاد خوزستان در اهواز مستقر بود و با ‌وجود آنکه اعلام شد بازی استقلال و فولاد بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود اما استقلالی‌های استان خوزستان در اطراف هتل محل اقامت استقلال تجمع و تیم محبوب خود را تشویق کردند. عده‌ای از هواداران استقلال نیز به هنگام ورود کاروان آبی‌ها به فرودگاه شهر اهواز از بازیکنان و مربیان استقبال کردند.
 
پاداش ویژه برای برد فولاد
مدیران باشگاه استقلال پیش از تقابل استقلال با فولاد اعلام کردند پاداش ویژه‌ای برای پیروزی استقلال در این بازی در نظر گرفته‌اند. آجورلو برای بازی با سپاهان نیز مبلغ 40 میلیون تومان پاداش در نظر گرفته بود که البته استقلال موفق به کسب پیروزی در آن بازی نشد و با تساوی میدان را ترک کرد. قرار است پاداش ویژه‌ای هم برای قهرمانی استقلال در لیگ برتر در نظرگرفته شود.
 
شکایت از پرسپولیس رسمی شد
بعد از اظهارات و بیانیه‌های باشگاه پرسپولیس علیه استقلال، این باشگاه با ارسال نامه‌ای به کمیته اخلاق، از این نهاد قضایی در فدراسیون فوتبال خواست که طبق تعهدات کتبی و شفاهی در جلسه مورخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ با حضور مدیران هر دو باشگاه پرطرفدار در کمیته اخلاق، برخورد فوری و قاطعی را نسبت به تکرار رفتارهای نامناسب مسئولان باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه استقلال انجام دهد. کمیته اخلاق هنوز واکنشی به این شکایت نشان نداده است.
 

Page Generated in 0.0050 sec