printlogo


کد خبر: 246708تاریخ: 1401/2/25 00:00
گزارش و مصاحبه

فولادی‌ها جدایی سرمربی خود را تکذیب می‌کنند
با نکونام برای قهرمانی فصل آینده برنامه داریم
طی ۱۰ روز گذشته شایعات بسیار زیادی پیرامون نقل و انتقال مربیان برای فصل آینده به گوش می‌رسد و برخی از این شایعات حول محور فولاد خوزستان و جواد نکونام می‌چرخد. فولاد با بازگشت نکونام شرایط بهتری پیدا کرد و حالا تنها نماینده باقی‌مانده ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود که باید از بهمن ماه مرحله حذفی این پیکارها را استارت بزند به همین دلیل بحث جدایی نکونام از فولاد و ارائه پیشنهادات وسوسه‌انگیز توسط یکی دو تیم متمول شهرستانی به گوش می‌رسد اما مدیران باشگاه فولاد دیروز قبل از بازی با استقلال این مسأله را تکذیب می‌کردند و مدعی بودند نه تنها با جدایی سرمربی خود موافقت نمی‌کنند بلکه می‌خواهند شرایطی را فراهم کنند تا این تیم فصل آینده با هدایت جواد نکونام جزو مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر باشد. البته قطعاً فولاد خوزستان از کنار مسابقات آسیایی هم با بی‌تفاوتی عبور نخواهد کرد و چنین فرصتی را براحتی از دست نمی‌دهد چون لیگ قهرمانان عرصه‌ای نیست که بتوان هر فصل در آن حضور پیدا کرد و به مراحل حذفی‌اش رسید.
 
 
زمزمه در اصفهان
تغییرات بزرگ در راه است!
سپاهان دو فصل عجیب را سپری کرد. آنها با مخارج هنگفت و لیست پر از ستاره وارد لیگ شدند اما هر دو فصل، فاصله زیادی با قهرمانی داشتند و این عنوان را به پرسپولیس و (احتمالاً) استقلال  تقدیم کردند. 
چنین وضعیتی ثابت می‌کند در کنار هزینه بالا، باید مدیریت و کار فنی قدرتمندانه هم انجام داد. سپاهان در هر نقطه از زمین، حداقل دو بازیکن بسیار خوب و توانمند در اختیار دارد اما هنوز نتوانسته چهره یک مدعی تمام کننده را داشته باشد. 
آنها فقط همراه با تیم قهرمان، در ماراتن لیگ می‌دوند اما هیچ اتفاق دیگری برای‌شان رقم نمی‌خورد و به کسب مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا قانع هستند. این موضوع، برای هواداران سپاهان که تجربه سه قهرمانی پیاپی در لیگ و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارند، کافی نیست. حالا از اصفهان خبرهای عجیبی به گوش می‌رسد. 
گویا صندلی محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه به اندازه سال‌های قبل، محکم نیست و شاید در دولت جدید، دامنه تغییرات تا اتاق مدیریت باشگاه سپاهان ادامه یابد. از یک عضو هیأت مدیره باشگاه و همچنین یک مدیر باتجربه که در این فصل بیرون از فوتبال بود، به عنوان کاندیداهای مدیرعاملی یاد می‌شود. به هر حال وضعیت خاصی برای ساکت به وجود آمده و این مدیر باتجربه، حالا باید نگرانی تغییرات را داشته باشد. این یک نگرانی دیگر است در کنار نگرانی قهرمان نشدن، نگرفتن سهمیه آسیا و البته گران شدن قیمت بازیکنان برای فصل آینده!
 
 
طاهران: داور بازی استقلال شهامت نداشت
علی طاهران مهاجم تیم شهرخودرو درباره شکست تیمش مقابل استقلال می‌گوید: «ما تا دقایق آخر مقابل استقلال مقاومت کردیم. متأسفانه صحنه‌ای که بازیکن ما مصدوم شد ادامه پیدا کرد و روی همان گل دریافت کردیم. امسال برخلاف اینکه در هفته‌های اخیر بازی‌های خوبی داشتیم، نتوانستیم برنده باشیم. مقابل نساجی، گل‌گهر و استقلال فقط بازی ما را مرور کنید. نمی‌دانم داوران از چه چیز می‌ترسند؟ چون استقلال هواداران زیادی دارد و در کورس قهرمانی قرار گرفته، داور نباید حق و حقیقت را ببیند؟ از داوران خواهش می‌کنم با عدالت قضاوت کنند. اگر فغانی داور خوبی شد به این خاطر است که شهامت زیادی داشت و در همه صحنه‌ها از روی حق و حقیقت سوت می‌زد.» 
او درباره برگزاری بازی‌های خانگی در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) این‌طور می‌گوید: «دوست داشتیم در ورزشگاه امام رضا (ع) به میدان برویم؛ اما بنا بر هر دلیلی تیم دسته دومی بیشتر در این ورزشگاه به میدان رفت. ما دیگر به ورزشگاه ثامن عادت کرده‌ایم و امیدواریم با حضور هواداران نتیجه لازم را بگیریم.»
 

 


Page Generated in 0.0056 sec