printlogo


کد خبر: 246706تاریخ: 1401/2/25 00:00
خبر

تقاضای عجیب هوادار مسجدسلیمانی استقلال:
قهرمان شوید اما نفت را حذف نکنید!
همان‌طور که از قبل قابل پیش‌بینی بود حضور استقلال در اهواز با استقبال بسیار زیاد هواداران این تیم مواجه شد و برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگران نیز بر میزان این ازدحام افزود چون طرفداران استقلال می‌دانستند که نمی‌توانند چهره‌های مورد علاقه خود را داخل استادیوم ببینند و تنها راه اینکه با آنها از نزدیک ملاقات کنند، ایستادن مقابل در هتل و پیدا کردن راهی برای رسیدن به چهره‌های سرشناس استقلال بود.
طرفداران استقلال از تمام شهر‌های استان در اهواز حضور داشتند و از جمعه شب تا عصر دیروز مرتب مقابل هتل می‌آمدند. البته بعضی از آنها تقاضا‌های عجیبی هم مطرح می‌کردند مثلاً چند نفر از هواداران استقلال که از مسجدسلیمان آمده بودند با اشاره به بازی آخر فصل میان استقلال و نفت مسجدسلیمان از استقلالی‌ها می‌خواستند هر طور شده عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورند ولی کاری نکنند که نفت از گردونه این مسابقات حذف شود! یکی از این هواداران صبح دیروز با صدای بلند می‌گفت: اگر نفت از لیگ برتر سقوط کند آن وقت دیگر مشخص نیست چه زمانی دوباره به این عرصه برمی‌گردد و ما نمی‌توانیم استقلال را هر فصل در شهر خودمان ببینیم.
 
 
ششمین بازی متوالی بدون تماشاگر فولاد- استقلال
فولاد خوزستان شب گذشته از استقلال پذیرایی کرد تا یکی از مهم‌ترین دیدارهای این فصل لیگ برتر برگزار شود. مسابقه‌ای که نتیجه آن برای مشخص شدن تیم قهرمان این فصل اهمیت خیلی زیادی داشت. البته این مسابقه از یک خصوصیت دیگری هم برخوردار بود. فولاد و استقلال دیشب ششمین بازی متوالی خود بدون حضور تماشاگران را برگزار کردند که اگر دربی پایتخت را فراموش کنیم به نوعی یک رکورد محسوب می‌شود. آنها از تیر ماه سال ۱۳۹۹ تا دیشب ۶ بار در چهارچوب لیگ برتر و جام حذفی، داخل استادیوم‌های خالی به میدان رفته‌اند و برابر یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند. البته بیشترین حواشی رویارویی‌های دو تیم هم دقیقاً در همان دیدار‌هایی اتفاق افتاده که بدون حضور تماشاگران برگزار شده است! از ماجرای محرومیت فرهاد مجیدی و محمود فکری گرفته تا اتفاقاتی که در فینال جام حذفی رخ داد.
 

Page Generated in 0.0043 sec