printlogo


کد خبر: 246704تاریخ: 1401/2/25 00:00
هفته سی و سوم تکلیف مشخص می‌شود
قربانی: اگر می‌ماندم الان جزو 6تیم اول بودم

پنج هفته به پایان مسابقات مانده و فاصله کم امتیازی تیم‌های انتهای جدول حساسیت بازی‌های پیش رو را دو چندان کرده و رایکا بابل یکی از همین تیم‌ها است. البته پیروز قربانی سرمربی این تیم اعتقاد دارد که اگر مشکلاتی در ابتدا و میانه راه برایش ایجاد نمی‌شد الان تیمش شرایط خیلی بهتری داشت.
 
با توجه به بازی‌های باقی‌مانده شاید روی کاغذ بازی‌های ویستاتوربین و تیم شما سخت‌تر از بقیه باشد.
روی کاغذ شاید بازی‌های ما نسبت به بقیه حریفان‌مان سخت‌تر باشد اما سبک کاری‌ام طوری است که نیاز به زمان دارم تا تیمم جا بیفتد. متأسفانه در پیش فصل این زمان را نداشتیم که دلایل زیادی هم داشت. در یک مقطعی صحبت شد که شاید اصلاً تیمداری نکنند و مشکلاتی از این دست که زمان قابل توجهی را از دست دادیم و تیم در زمان لازم شکل نگرفت.
شما یک رفت و برگشتی هم داشتی.
علاوه بر این، یکسری مشکلات هم از ابتدای فصل داشتیم که اذیت‌مان کرد اما به مرور و بعد از یک مدت تیم آن هارمونی و شکلش را پیدا کرد. اما باز هم مسائلی پیش آمد که باعث جدایی‌ام شد و بعد از 6 هفته برگشتم. همین رفت و برگشت ما را از ریتم تیمی‌مان جدا کرد. حالا در آن شرایط حدود 6 هفته زمان برد تا دوباره سر و سامانی به تیم بدهیم. در این میان ما 8،7 بازیکن اصلی‌مان را به دلایل مختلف نداشتیم و همین هم باعث شد تا امتیازهای با ارزشی را از دست بدهیم. اما...
اما چه؟
اما از بازی ویستاتوربین به بعد تیم تکمیل‌تر شد و حمایت از بچه‌ها بیشتر شد و خدا را شکر امتیازهای خوبی را هم کسب کردیم و با اینکه دیر شد اما خوشبختانه شکل تیمی‌مان را پیدا کردیم. الان هم پنج هفته مانده و با احترام به تمام تیم‌ها تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین اتفاق برای‌مان بیفتد. هر تیمی هم استراتژی بهتری داشت و از شرایط و فرصت‌هایش استفاده کرد قطعاً موفق خواهد شد.
با این شرایط تیم‌تان می‌ماند؟
من به تیم خودمان ایمان دارم و خدا را شاهد می‌گیرم از نظر کیفیت فنی جزو 5،4 تا تیم برتر لیگ یک به گواه بسیاری از کارشناسان است. اما همان‌طور که گفتم به‌دلیل مشکلاتی که بود امتیازهای زیادی را از دست دادیم که امیدوارم در این پنج بازی باقی‌مانده جبران کنیم.
اگر جدا نمی‌شدی چطور؟
شک نکنید اگر می‌ماندم الان تیم ما جزو 6 تیم اول جدول بود. من از کیفیت فنی که تیمم ارائه می‌دهد خیلی راضی هستم و شما می‌توانید این موضوع را از حریفان‌مان بپرسید. شاید ضعف من باشد چون تیم من با سبک بازی می‌کند و این مدل بازی کردن هم زمان می‌خواهد که متأسفانه به دلایلی که مطرح شد زمان‌های بسیاری را از دست دادیم. البته من خیلی مسائل را نگفتم و نمی‌گویم اما بعد از همان 6 هفته‌ای که برگشتم ما در خیلی از بازی‌ها13،12بازیکن داشتیم و هیچ وقت نتوانستم آن طوری که دلم می‌خواست تعویض کنم یا ریتم بازی را تغییر دهم.
تکلیف چه زمانی مشخص می‌شود؟
همه بازی‌ها سخت است. اما با حساب‌هایی که من انجام دادم تیم ما بعد از دو بازی آینده، دو پله صعود می‌کند. یعنی با تفاضل گل این دو رده را بالا می‌آییم. اما هفته سی و سوم تکلیف در لیگ مشخص می‌شود. حالا این حساب و کتاب خودمان است. به هر حال فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و بر اساس برنامه‌های تاکتیکی‌مان باید حرکت کنیم.
تکلیف ماندن و نماندن؟
تکلیف ماندن
چه انتظاری از رقبای‌تان دارید؟
من هیچ درخواستی ندارم چون هر اتفاقی بخواهد بیفتد، می‌افتد. امیدوارم همه ما نه فقط در فوتبال بلکه در تمام مراحل مختلف زندگی شرف‌مان را در نظر بگیریم. من تمرکزم روی تیم خودم است و هیچ درخواستی هم ندارم که تیمی با نفرات اصلی‌اش بیاید، محکم بازی کند و... چون اگر قرار باشد کسی کاری انجام دهد به حرف من پیروز قربانی توجهی نمی‌کند. فقط انتظار دارم به‌خاطر شرف و حیثیت‌مان بازی کنیم.
تیم بماند، می‌مانی؟
من واقعاً هیچ شهری را مثل بابل از نظر هواداری مشتاق ندیدم. مردم خوب، شهر خوب و زندگی مردم اینجا راحت است اما یکسری مسائل باید حل شود. اگر دوباره اتفاقات همین فصل تکرار شود برخلاف میل باطنی‌ام باید بگویم نه اما اگر شرایط فراهم باشد...
چه شرایطی؟
من خواسته زیادی ندارم اما شرایط باید برای صعود و حضور قدرتمند در لیگ فراهم باشد. من از خدا می‌خواهم که بمانم. البته در حال حاضر باید همه تلاش‌مان را برای بقای تیم به کار بگیریم و بعد از آن جلسه‌ای با مسئولان باشگاه خواهیم گذاشت.چون به جایی رسیده‌ام که دنبال نتیجه گرفتن هستم. من پرتی‌هایم را دادم، بالا و پایین فوتبال را دیدم، در رده‌های مختلف کار کرده‌ام و تجربه اندوختم و از این به بعد باید نتیجه بگیرم.
اگر بمانی فصل بعد چه هدفی را نشانه می‌گیرید؟
اگر بمانم، این قول را می‌دهم تیمم جزو چهار تیم اول خواهد بود. من انتظار ندارم که هزینه‌های آنچنانی صورت گیرد. هزینه معقول و منطقی باشد، چون این شهر و مردمش لیاقت تیم لیگ برتری را دارند.
 

Page Generated in 0.0051 sec