printlogo


کد خبر: 246700تاریخ: 1401/2/25 00:00
طنزیم
شرور نامبر وان

هومن جعفری
 
یحیی گل‌محمدی را بابت حمله به داور روی سکو فرستادند، دو جلسه را هم تعلیق کردند که بتوانند بعداً ببخشند. دوباره به داور بازی حمله کرد! ببینیم دو جلسه تعلیقی را فعال می‌کنند و جریمه مضاعف هم می‌زنند تنگش یا می‌گویند ایراد ندارد!
منتظر احکام کمیته انضباطی هستیم.
***
یک روزی یاغی‌های پرسپولیس امثال وحید قلیچ‌ها و فنونی‌زاده‌ها و محرمی‌ها بودند. بعد هاشمی‌نسب‌ها و رهبری‌فرد‌ها از راه رسیدند. الان با نقش منفی جدید فیلم، شرور شماره یک هالیوود، جناب آقای تیم به‌هم‌زن استاد رامین رضاییان چه کنیم که از دستور مستقیم مربی برای تعویض چشم‌پوشی می‌کند؟ در شرایطی که تیم به سرعت نیاز دارد تا نتیجه دلخواه را کسب کند، رامین رضاییان دقیقاً با چه جسارتی با لجبازی و لات بازی از بیرون رفتن از زمین خودداری می‌کند؟! همان دادی که کریم باقری سرش زد و باعث شد که برادرمان تا یک ساعت بعد، آب قند بخورد، برای هفت پشتش بس بود!
***
این خبر را هم از طریق همین ستون بشنوید. منتظر باشید تا پلیس فتا برای دومین بار به پرونده گل‌گهر گیت ورود کند. این دفعه با ذکر دقیق جزییات تخلف و ذکر نام متخلفانی که از شهرهای مختلف، با گوشی‌های خودشان ای‌میل‌های جعلی زدند. منتظر باشید دوستان!

Page Generated in 0.0047 sec