printlogo


کد خبر: 246689تاریخ: 1401/2/25 00:00
تماشاگران جدید روی نیمکت

آیسان سعیدی – تیم ملی در پروسه آماده‌سازی برای جام جهانی قرار دارد و این روزها به‌دنبال جور کردن حریف برای بازی تدارکاتی است. 
دراگان اسکوچیچ در میانه این پروسه آماده‌سازی درخواست جذب دو مربی جدید به کادر فنی داده. آن‌طور که پیداست یک دستیار ویدیو آنالیزور و یک دستیار فنی کروات مدنظر او هستند که درخواست جذب آنها را به فدراسیون داده تا به کادر فنی اضافه شوند. اینکه سرمربی تیم ملی روی چه استراتژی درخواست جذب نفرات جدید داشته مشخص نیست حتی نام و رزومه نفرات مدنظر او چیست اما از شواهد امر پیداست که او دو نفر از هموطنان خود را برای اضافه شدن به کادر فنی تیم ملی ایران در نظر گرفته. 
صرفنظر از اینکه کادر فنی حق دارد دستیاران و تیم مجموعه همکاران خود را انتخاب کند، نمی‌توان با عینک خوش بینی به این تصمیم اسکوچیچ نگریست و آن را تحلیل کرد. اسکوچیچ در انتخاب دستیارانش چندان خوش سلیقه نیست و پیشتر این را با انتخاب چهره منفعلی چون ماریو تات اثبات کرده. او حتی در انتخاب مربیان داخلی نیز بسیار بدسلیقه و پوپولیستی عمل کرده و کریم باقری را در نقش یک تماشاچی صرف گران‌قیمت در کادر فنی‌اش می‌بینیم. اسکوچیچ در انتخاب دستیاران سختگیر و نکته سنج نیست و همین بدبینی‌ها را در این زمینه بیشتر می‌کند. سرمربی تیم ملی حتی چرایی دلیل انتخاب دستیاران جدید را به وضوح مطرح نکرده تا اساساً این پرسش به اذهان متبادر شود که آیا مشکل و نواقص فنی و تاکتیکی تیم ملی با نفرات بیشتر حل می‌شوند یا ایراد از منبع اصلی است؟
 

Page Generated in 0.0040 sec