printlogo


کد خبر: 246679تاریخ: 1401/2/25 00:00
قاسمپور، معترض به بلاتکلیفی‌ها:
کمیته فنی نباشد، بهتر است

بعد از ارزیابی 5 گزینه مدنظر برای تیم جوانان، قرار شد کمیته جوانان 5 گزینه دیگر هم به کمیته فنی معرفی کند تا برای انتخاب سرمربی این تیم، برنامه مربیان بیشتری مورد ارزیابی قرار بگیرد. تاکنون اما هیچ خبری از گزینه‌های کمیته جوانان و زمان جلسه بعدی این کمیته مطرح نشده است.
گویا نامه مهرداد سراجی به میرشاد ماجدی مبنی بر غیرقانونی بودن کمیته فنی به‌دلیل مصوب نشدنش در هیأت رئیسه با بلاتکلیفی اخیر این کمیته بی‌ارتباط نیست. ابراهیم قاسمپور، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال از این بلاتکلیفی بسیار ناراضی و گله‌مند است و می‌گوید در تماسی که هفته گذشته با جباری، رئیس کمیته جوانان داشته، جباری گفته تا چند روز دیگر گزینه‌های مدنظرش برای هدایت تیم جوانان را اعلام می‌کند تا در کمیته فنی بررسی شود اما نه خبری از او شده و نه خبری از مشخص کردن تاریخ برگزاری جلسه بعدی کمیته.
قاسمپور به خبرنگار ایران ورزشی می‌گوید: «من از بلاتکلیفی کمیته فنی و اینکه برنامه مشخصی وجود ندارد، گله‌مند و ناراحتم. واقعیت این است که عضویت کمیته فنی، چندان پست مهمی نیست و من اگر بدانم نمی‌توانم کاری بکنم، می‌روم. اگر می‌خواهند کاری صورت گیرد باید برنامه داشته باشند. اگر قرار باشد مدام وقفه در کارها بیفتد، کمیته فنی نباشد، بهتر است. من آدم منضبطی هستم و ناراحتم چون نه به ما خبر می‌دهند که جلسه چه زمانی برگزار می‌شود و نه گزینه‌ها را معرفی می‌کنند. من هم دیگر این موضوع را پیگیری نمی‌کنم.»
با این وضعیت مشخص نیست سرنوشت کمیته فنی که بعد از مدت‌ها تشکیل شده است، چطور پیش می‌رود و چه سرنوشتی در انتظار این کمیته است؟

Page Generated in 0.0045 sec