printlogo


کد خبر: 246678تاریخ: 1401/2/25 00:00
9 ماه بدون مزد همراه امید
مهدوی‌کیا، انبار باروت متحرک

اردوی تیم ملی امید از 28 اردیبهشت ماه شروع می‌شود و آنها از اول خرداد راهی بغداد می‌شوند تا بعد از دو بازی تدارکاتی برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا از بغداد راهی تاشکند شوند.
در حالی که قرار بود تیم امید اردوی تدارکاتی خود را در قطر برگزار کند اما به‌دلیل همگروهی قطر با ایران، این برنامه تغییر کرد و ملی‌پوشان بعد از بازی‌های تدارکاتی‌شان در سوم و ششم خرداد در استادیوم بغداد، هفتم خردادماه راهی تاشکند می‌شوند.
در آستانه حضور تیم امید در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا اما آنچه بیشتر از هر چیز نگران‌کننده است، اینکه سرمربی این تیم 9 ماه است مزد و پاداشی دریافت نکرده و این‌طور که به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال برای پرداخت به کادرفنی این تیم تا پیش از این مسابقات برنامه‌ای هم ندارد! ماجدی تنها به بیان این موضوع اکتفا کرده که امیدوار است با حضور مهدوی‌کیا در تهران برای برگزاری اردوی آماده‌سازی، او دستمزدش را دریافت کند.
با شرایطی که امروز در تیم امید برقرار است اما این نگرانی شدت می‌گیرد که ادامه روند فعلی، مهدوی‌کیا را خسته کند و تیم امید بدون حضور او باز هم موفق به شکستن طلسم 40 ساله نشود.
حتی اگر بی‌نظمی‌های مالی فدراسیون فوتبال را کنار بگذاریم و خوشبینانه فکر کنیم این موضوع مهدوی‌کیا را برآشفته نمی‌کند اما بعید نیست او در صورت ادامه بی‌برنامگی‌های فدراسیون، از این وضعیت خسته شود.
با این شرایط فدراسیون فوتبال باید تلاش‌هایی در جهت بهبود شرایط پشتیبانی و آماده‌سازی تیم ملی امید که رویای صعود به المپیک را با مهدوی‌کیا در سر دارد، انجام دهد.

Page Generated in 0.0069 sec