printlogo


کد خبر: 246670تاریخ: 1401/2/25 00:00
خبر

 رونالدو: به تن‌هاخ فرصت بدهید
کریستیانو رونالدو گفته که اریک تن‌هاخ نیاز به فرصت دارد تا در منچستر یونایتد موفق شود. یونایتد با وجود گل‌های رونالدو، فصل فاجعه‌بار دیگری را پشت سر می‌گذارد و حالا پنج سال است که جامی کسب نکرده است. از فصل بعد، تن‌هاخ هدایت این تیم را به عهده می‌گیرد. رونالدو درباره این مربی 52 ساله گفته: «می‌دانم که او کاری فوق‌العاده در آژاکس انجام داده است و مربی باتجربه‌ای است. اما ما باید به او فرصت بدهیم. اوضاع باید به روشی که او می‌خواهد تغییر کند. اگر او عالی کار کند، منچستر یونایتد موفق خواهد شد. پس برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. ما همه، نه فقط به عنوان بازیکن، بلکه به عنوان هوادار هم ذوق داریم که او بیاید. ما باید بر این باور باشیم که می‌توانیم در فصل بعد قهرمانی به دست بیاوریم.»
 
آینده مبهم ستاره اینتر
ایوان پریشیچ هنوز با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده است. توماس توخل در ژانویه از او ستایش کرد، اما چلسی هنوز مذاکرات را به صورت جدی آغاز نکرده است. اینتر امیدوار است که این بازیکن را نگه دارد و قرارداد او را تمدید کند، اما آنها باید پیشنهاد خود را بهتر کنند.
 
لواندوفسکی می‌خواهد به بارسلونا برود
روبرت لواندوفسکی به بایرن مونیخ اعلام کرده که قصد دارد راهی بارسلونا شود. لواندوفسکی حمایت یولین ناگلزمن را هم دارد و این مربی از هر تصمیمی که او بگیرد پشتیبانی خواهد کرد. البته اوضاع مالی بارسلونا خوب نیست و هنوز پیوستن لوا به بارسا قطعی نشده است.
 
 مودریچ در آستانه تمدید قرارداد با رئال
لوکا مودریچ در روزهای آینده قراردادش را با رئال مادرید تمدید خواهد کرد. قرارداد جدید او تا تابستان 2023 خواهد بود. همه چیز آماده شده و رئال قصد دارد این بازیکن را برای فصل بعد هم در اختیار داشته باشد.
 
بارسلونا به دنبال موراتا
بارسلونا قصد دارد در صورتی که نتواند روبرت لواندوفسکی را از بایرن مونیخ بخرد، به سراغ آلوارو موراتا برود. آنها در ژانویه هم برای جذب این بازیکن تلاش کرده بودند.
 
کلوپ: می‌توانستم در بایرن قهرمانی‌های بیشتری کسب کنم
یورگن کلوپ، مربی لیورپول گفته که به فکر تعداد قهرمانی‌هایش نیست وگرنه به بایرن مونیخ می‌رفت. از کلوپ درباره جام‌های پیش رویش سؤال شد و او گفت: «شما بگویید اگر به کدام باشگاه می‌رفتم اوضاع عوض می‌شد؟ تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که از پپ بپرسم آیا از همه قهرمانی‌هایش در منچسترسیتی خسته نشده است؟ من چند بار شد که می‌توانستم به بایرن بروم. من می‌توانستم در زندگی‌ام قهرمانی‌های بیشتری کسب کنم. دست‌کم فرصتش را داشتم اما این کار را نکردم. هیچ مشکلی هم از دید من وجود ندارد. دنیا پر از برنده نیست. دنیا پر از افراد امیدوار و پرتلاش است. من از این راضی‌ام.»
 
گلدن‌استیت به فینال کنفرانس غرب رسید
در ادامه بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ NBA آمریکا و در ششمین دور از بازی‌های مرحله نیمه نهایی، دیروز دو بازی دیگر انجام شد که در یکی از آنها تیم گلدن‌استیت وریرز با نتیجه 110 به 96 از سد میهمانش ممفیس گریزلیز گذشت. با این نتیجه گلدن استیت چهارمین پیروزی خود را برابر ممفیس کسب کرد و در مجموع با برتری 4 بر 2 در 6 بازی به اولین فینالیست کنفرانس غرب تبدیل شد. کلی تامپسون با 30، استفن کاری با 29 و اندرو ویگینز با 18 امتیاز نفرات برتر تیم سانفرانسیسکویی بودند که موفق شد در سالن چیس‌سنتر جشن صعود به فینال کنفرانس شرق را برپا کند. وریرز حالا باید منتظر برنده بازی هفتم تیم‌های فینیکس سانز و دالاس ماوریس بماند. با پیروزی دو روز پیش ماوریکس در خانه برابر ققنوس‌ها، دو تیم الان 3-3 مساوی هستند و اگر سانز فردا بتواند در خانه‌اش پیروزی کسب کند به فینال می‌رود و حریف گلدن‌استیت می‌شود.
اما در کنفرانس شرق که پیش از این چهره یک فینالیستش مشخص شده است (میامی هیت)، بازی ششم میلواکی باکس و بوستون سلتیکس برای تبدیل شدن به دومین فینالیست با نتیجه 108 به 95 به سود بوستونی‌ها به پایان رسید تا دو تیم در تعداد بازی‌های برده 3-3 مساوی شوند. بازی هفتم این دو تیم امروز در خانه بوستون است.

 


Page Generated in 0.0050 sec