printlogo


کد خبر: 246669تاریخ: 1401/2/25 00:00
میلان – آتالانتا، 20:30
دو قــــدم تا قهرمـــانی

میلان تنها دو برد تا اولین قهرمانی‌اش در سری آ در 11 سال اخیر فاصله دارد. آنها با چهار برد پیاپی در لیگ صدرنشین سری آ شده‌اند و حالا میزبان تیمی هستند که به دنبال حضور در رقابت‌های اروپایی است.
میلان هفته گذشته برابر ورونا بازگشتی حیرت‌انگیز داشت و توانست بالاتر از اینتر در صدر جدول قرار بگیرد. حالا تنها اینتر رقیب قهرمانی آنها است.
روند 13 بازی بدون شکست میلان با باخت مقابل اینتر در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به پایان رسید، اما آنها پس از آن دیدار توانسته‌اند لاتزیو، فیورنتینا و ورونا را ببرند.
حتی یک تساوی هم باعث می‌شود میلان برای اولین بار از سال 2011 تاکنون، فصل را با بالاتر از 80 امتیاز به پایان برساند. 
مردان استفانو پیولی در سال 2022 کمترین شوت محتمل‌ شده را در سری آ ثبت کرده‌اند. در سال‌جاری میلادی، در پنج لیگ معتبر اروپا، تنها لیورپول نسبت به میلان گل کمتری دریافت کرده است. آتالانتا هر دو بازی اخیر خود مقابل میلان در سری آ را باخته است و اگر نتواند از این بازی امتیاز بگیرد، شاید حتی به لیگ کنفرانس اروپا هم نرسد.
پیولی تقریباً تمامی بازیکنانش را در اختیار دارد، به جز سیمون کیائر. اولیویه ژیرو در خط حمله قرار خواهد گرفت و اگر گل بزند، پیرترین بازیکنی خواهد شد که در اولین فصل حضور در سری آ، تعداد گل‌هایش را دو رقمی می‌کند. 
این رکورد در حال حاضر متعلق به کریس رونالدو است.
در آتالانتا هم دووان زاپاتا و جورجیو اسکالوینی به تمرینات برگشته‌اند اما رافائل تولوی، کاپیتان این تیم، احتمالاً این دیدار را از دست می‌دهد.
 ماریو پاشالیچ در چهار بازی اخیر لیگ گلزنی کرده است. او همیشه در ترکیب ثابت قرار نمی‌گیرد اما در این فصل روی 19 گل تأثیر مستقیم داشته است.
 
ترکیب احتمالی میلان: ماینیان؛ کالابریا، کالولو، توموری، هرناندز؛ تونالی، بن‌ناصر؛ سالماکرز، کسیه، لیائو؛ ژیرو
ترکیب احتمالی آتالانتا: موسو؛ جیمسیتی، دمیرال، پالومینو؛ هاته‌بوئر، دی‌رون، فرویلر، زاپاکاستا؛ کوپمینرس، پاشالیچ؛ موریل

 


Page Generated in 0.0054 sec