printlogo


کد خبر: 246667تاریخ: 1401/2/25 00:00
کالیاری – اینتر، 23:15
نبــــرد حساس بالا و پایین جدول

اینتر که اخیراً در فینال جذاب جام حذفی توانست یوونتوس را شکست دهد و قهرمان شود، به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی است. آنها در جزیره ساردینیا به مصاف کالیاری می‌روند که در خطر سقوط قرار دارد.
اینتر دو امتیاز کمتر از میلان دارد و تنها دو بازی تا انتهای فصل مانده است. اینتر و کالیاری به‌شدت به دنبال کسب سه امتیاز هستند؛ یکی برای قهرمانی و دیگری برای بیرون آمدن از منطقه سقوط. اینتر در هفت بازی اخیر خود در لیگ، شش برد کسب کرده است، اما باخت فاجعه‌بار برابر بولونیا همچنان روی این تیم سایه افکنده و می‌تواند در نهایت سرنوشت فصل آنها را رقم بزند.
اینتر در 10 بازی اخیر مقابل کالیاری هشت بار پیروز شده و تنها یک بار شکست خورده است. مردان اینتزاگی توانسته‌اند در یک‌سوم هجومی دوباره قدرتمند شوند و در هر 11 بازی اخیر خود گل زده‌اند. کالیاری در 13 بازی اخیر خانگی خود برابر اینتر هشت بار شکست خورده است. تیم هجدهم سری آ در این فصل تنها سه بازی خانگی را برده است. والتر ماتزاری که سابقه هدایت اینتر را هم دارد از مربیگری کالیاری اخراج شده و الساندرو آگوستینی از تیم‌های پایه به نیمکت این تیم رسیده است. در اینتر، الساندرو باستونی از مصدومیت برگشته و ممکن است به ترکیب اصلی برسد. همچنین اینتزاگی شاید تغییراتی در ترکیب تیمش بدهد تا برخی بازیکنانش که 120 دقیقه برابر یوونتوس بازی کرده‌اند، استراحت کنند. لائوتارو مارتینس هم اگر در این بازی گل بزند، ششمین بازیکن تاریخ اینتر می‌شود که در سن پایین‌تر از 25 سال، در یک فصل سری آ 20 گل به ثمر می‌رساند. کالیاری هم دو بازیکن خود را در اختیار ندارد؛ ناهیتان ناندز که دچار مصدومیت عضله ران است و بوریس رادونوویچ، دروازه‌بان ذخیره که مقابل سالرنیتانا اخراج شد.
 
ترکیب احتمالی کالیاری: کرانیو؛ کاپیتلی، لوواتو، آلتاره؛ بلانووا، مارین، گراسی، روگ، دالبرت؛ پدرو، پاوولتی
ترکیب احتمالی اینتر: هاندانوویچ؛ اشکرینیار، دی‌فرای، باستونی؛ دومفریس، بارلا، بروزوویچ، چالهان‌اوغلو، پریشیچ؛ کوریا، مارتینس

 


Page Generated in 0.0048 sec