printlogo


کد خبر: 217850تاریخ: 1399/8/11 00:00
نساجی بیشترین تغییر را برای لیگ بیستم داشته
شیری: تفکر فاضلی به فکری نزدیک است

ناصرقراگزلو     

حامد شیری کاپیتان بااخلاق تیم نساجی از تغییرات بسیار زیاد در تیم‌شان حرف می‌زند و مدعی است نساجی برای لیگ بیستم با بیشترین تغییرات به مصاف تیم‌های لیگ برتری خواهد رفت. شیری که فصل گذشته یکی از بهترین‌های نساجی بود، این فصل هم انگیزه زیادی دارد تا بتواند به قرمزپوشان قائمشهری کمک کند تا بهترین نتایج را کسب کنند. البته کاپیتان نساجی معتقد است اول باید مقابل تیم‌های همتراز نساجی امتیاز گرفت و بعد به فکر امتیاز گرفتن از تیم‌های مدعی بود. حامد شیری کاپیتان نساجی مازندران در رابطه با وضعیت تیمش، تغییرات کادرفنی و... صحبت‌های جالبی دارد.
 
در ابتدا از تفکرات و رزومه سرمربی نساجی برای ما و خوانندگان ایران ورزشی توضیح بدهید.
    آقای فاضلی چهار، پنج سالی به عنوان دستیار با محمود فکری همکاری داشتند. ایشان در دوران بازیگری هم در لیگ یک و دو بازی کرده‌اند و در تیم ملی دانشجویان هم سابقه بازی دارند. ایشان مربی خوب و به روزی هستند و به شدت پیگیر مسائل روز و پیشرفت فوتبالند.
 
تفکر ایشان چقدر به محمود فکری نزدیک است؟
    بالاخره ایشان فصل قبل مربی برنامه‌ریز محمود فکری در نساجی بودند و تفکرشان به محمود فکری نزدیک است اما امسال چون به عنوان سرمربی انتخاب شده‌اند قادرند تفکرات و ایده‌های خودشان را به شکل کامل و به سلیقه خودشان در تیم نساجی پیاده کنند.
فصل قبل با فکری به مرور نتایج خوبی گرفتید و یکجورهایی از بحران درآمدید.
    بله، زمانی که آقای فکری آمدند شرایط تیم‌مان خوب نبود. به همین دلیل اولویت‌مان خوب دفاع کردن و گل نخوردن بود و در ادامه به گل رسیدن در دستور کامل کاری ما قرار داشت که خدا را شکر هر چه زمان گذشت بهتر شدیم و با رتبه‌ای خوب لیگ نوزدهم را به پایان بردیم.
برای لیگ بیستم چه جایگاه و رده‌ای را با توجه به فعالیت باشگاه‌تان در فصل نقل و انتقالات برای نساجی متصور هستی؟
    ما یک باشگاه خصوصی هستیم و بودجه ما با تیم‌های دولتی قابل قیاس نیست از سوی دیگر ما بازیکنان بسیار زیادی را از فصل قبل از دست دادیم به شکلی که فقط ۸ بازیکن از فصل قبل در نساجی مانده‌اند که دو تن از این بازیکنان هم به دلیل عمل جراحی که داشتند دوران نقاهت خودشان را سپری می‌کنند. به همین دلیل باشگاه ما سعی کرده با بازیکنان تیم‌های پایه و لیگ یکی و ۷ بازیکنی که می‌تواند از لیگ برتر به خدمت بگیرد دنبال بستن تیمی کاملاً متحول شده باشد.
با وجود تغییرات بسیار زیاد که البته کمی هم خطرناک است و ممکن است تاوان در بر داشته باشد چه رتبه‌ای را برای نساجی پیش‌بینی می‌کنی؟
    امسال از حالا نمی‌توانیم بگوییم قادریم پدیده یا شگفتی‌ساز شویم چون باید وارد مسابقات بشویم و بعد اظهارنظر کنیم. تیم ما پارسال هم‌امتیاز با نفت مسجدسلیمان بود و به دلیل تفاضل گل کمتر، عنوان نهمی را کسب کرد که رتبه‌ای قابل قبول بود و در لیگ بیستم هم سعی می‌کنیم رتبه‌ای بالاتر از عنوان فصل قبل‌مان را به دست بیاوریم. برای رسیدن به این مهم هم اول باید مقابل تیم‌های همسطح خودمان خوب نتیجه بگیریم و بعد دنبال کارهای بعدی یعنی امتیاز گرفتن از تیم‌های مدعی باشیم.
در هفته اول باید با چه تیمی بازی کنید؟
ما در هفته اول باید به مصاف تیم آلومینیوم در اراک برویم. بازی که امتیازش برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است و سعی خواهیم کرد با پیروزی در آن، استارت خوبی برای لیگ بیستم بزنیم.
چمن ورزشگاه شهید وطنی درست شد؟
    متاسفانه چون اقدام برای کاشت دیر انجام شد، فقط مسئولان امر موفق به ترمیم چمن شدند و امکان کاشت چمن و... جدید مهیا نشد. با وجود این ما در زمین خودمان سعی می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم. فقط امیدوارم بیماری کرونا هر چه زودتر کمتر شده و کامل از بین برود تا ما بتوانیم از وجود تماشاگران‌مان که بزرگترین دلخوشی و مشوق ما هستند، بهترین بهره را ببریم.

Page Generated in 0.0055 sec