printlogo


کد خبر: 217840تاریخ: 1399/8/11 00:00
در چنین روزی ۱۱ آبان ۱۳۸۲
پیروزی پاس بر پیروزی

 
دیدار دو تیم پیروزی و پاس تهران از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با برتری تیم فوتبال پاس پایان یافت. تیم پاس در این دیدار نفسگیر موفق شد با نتیجه 2 بر یک حریف خود را با شکست بدرقه کند. گل‌های این دیدار را عباس آقایی و بهروز رهبری‌فر در دقایق 70 و 85 برای تیم پاس و علی دایی در دقیقه 2+90 برای تیم فوتبال پیروزی به ثمر رساندند. گل‌های «دایی» و «رهبری‌فر» هر دو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. بهنام ابوالقاسم‌پور، آرش برهانی و علی جانملکی از تیم فوتبال پاس و رضا جباری از پیروزی در این دیدار توسط داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند. همچنین عارف محمدوند (پیروزی) و جواد نکونام (پاس) در اواسط نیمه دوم به‌دلیل درگیری با یکدیگر مستقیماً توسط مسعود مرادی از زمین مسابقه اخراج شدند.
هنگام به ثمر رسیدن اولین گل این دیدار توسط عباس آقایی، بازیکن جوان تیم فوتبال پاس تعدادی از هواداران پیروزی با تشویق علی پروین خواهان بازگشت وی به این تیم شده و اعتراض خود را نسبت به عملکرد کادر فنی پیروزی اعلام کردند.
پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم فوتبال پاس توسط بازیکن سابق پیروزی (بهروز رهبری‌فر)، هواداران پیروزی با شعارهای خود از اکبر غمخوار خواستند از سمت مدیرعاملی این تیم استعفا کند.
(ایران ورزشی: در آن زمان اسم رسمی تیم پرسپولیس «پیروزی» بود. اگرچه هواداران با همان نام پرسپولیس آن را تشویق می‌کردند.)

Page Generated in 0.0040 sec